PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawostka. Integrum BGZ w Krakowie

  • 1. Data: 2002-12-12 09:33:14
    Temat: Ciekawostka. Integrum BGZ w Krakowie
    Od: "Pawel Grotowski" <n...@p...pl>

    Witam

    Jestem klientem Integrum BGZ. Bylem w Krakowie i udalem sie
    wyplacic kase z bankomatu w placowce przy dworcu PKP (taka
    na rogu kolo przejscia podziemnego). Wkladam karte, a bankomat
    nie wyplaca kasy. Poszedlem do obslugi, a tam mi mowia ze
    bankomat nie wyplaca kasy bo jest za zimno (sic!), ludzie
    _za zimno_ jest dla bankomatu!

    Pisze to, bo tak rozmawiajac (na marginesie, bardzo mila obsluga)
    zauwazam, ze w srodku placowki jest lodownia. Zimno jak
    cholera. Wysiadla im klimatyzacja i pracownicy od tygodnia
    siedza po 9 godzin w pomieszczeniu w ktorym jest 12 stopni ciepla.
    Ludzie! gdzie my zyjemy! to jest jakas paranoja w tym kraju.
    Zeby pier(biip)nego banku nie stac zapewnic pracownikom
    nalezytych warunkow pracy. Jezu, zmiluj sie. Pisze to, choc jestem
    tylko klientem, ale naprawde szkoda mi sie ich zrobilo. Jak
    jakas budka z hotdogami pod wyciagiem narciarskim (choc w takiej
    to jest pewnie o wiele cieplej).

    PS: Ale chyba zmienie bank... bankomat nie dziala bo za zimno
    he,he,he. Zenada.

  • 2. Data: 2002-12-12 13:05:13
    Temat: Re: Ciekawostka. Integrum BGZ w Krakowie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Pawel Grotowski" <n...@p...pl> wrote in news:at9l30$bgh$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Pisze to, bo tak rozmawiajac (na marginesie, bardzo mila obsluga)
    > zauwazam, ze w srodku placowki jest lodownia. Zimno jak
    > cholera.

    Pare dni temu na mojej poczcie bylo kolo 0. To jest taki budynek przeszklony z dwoch
    stron, w ktorym sa szerokie drzwi automatyczne. Panie w okienkach siedzialy w
    szalikach
    ...na drugi dzien ktos naprawil ogrzewanie :-)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-12-12 18:21:23
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pawel Grotowski wrote:

> [...]
    > nie wyplaca kasy. Poszedlem do obslugi, a tam mi mowia ze
    > bankomat nie wyplaca kasy bo jest za zimno (sic!), ludzie

    Bedac pracownikiem duzego Banku spotkalem sie z pojeciem "grzalka
    zamontowana w bankomacie". Moze BGZ zbyt oszczedza na wszystkim (w tym
    na pracownikach).

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-18 23:25:59
    Od: "TherminatoR" <therminator{Spam_Won}@interia.pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bedac pracownikiem duzego Banku spotkalem sie z pojeciem "grzalka
    > zamontowana w bankomacie". Moze BGZ zbyt oszczedza na wszystkim (w tym
    > na pracownikach).
    >
    > Flyer

    Witam!
    A moze grzalka w bankomacie nie jest wystarczajaca - bo bank zobowiazal sie
    do spelnienia minimalnych wymagan dot. pomieszczenia (min. 10 st. C ) i ich
    nie utrzymal.
    A swoja droga to obsluga potrafi podawac baaardzo rozne powody czemu
    bankomat nie dziala.

    serdecznie pozdrawiam
    therminator