PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stopa bezrobocia tylko około 18% ??

  • 11. Data: 2002-12-13 00:30:15
    Temat: Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:atafhr$dcg$1@news.tpi.pl...
    > Myślę że przy 30% bezrobociu już zaczyna być nieciekawie. Statystyki
    podają
    > średnio 18% ale jest znacznie więcej !!! Takie postępowanie też ma na celu
    > nie wywoływanie "wilka z lasu" i jest posunieciem psycholoigcznym, iż
    tylko
    > 18 %. Jest Panowie grubo ponad 25 %, tyle ża mamią nas 18 procentowym !!!!

    Moim zdaniem juz dawno przekroczylo 30%, a ponizej 15 nie zeszlo nigdy.

  • 12. Data: 2002-12-13 07:50:04
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Stas <s...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atb5mm$8bt$...@j...coi.pw.edu.pl...

    > Zawsze zostaje telewizja zeby oglupic ludzi oraz policja coby
    > porzadku upilnowac.

    A po co porządek...my przecież lubimy anarchię... a co.

    Rafał

  • 13. Data: 2002-12-13 09:10:33
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm...
    > Przy takich wspolczynnikach to zeby sie zbilansowalo do 18% to chyba
    > musialyby istniec miasta ze wspolczynnikiem bezrobocia rownym 1%

    Powiedzmy tak: walbrzych 28% - wroclaw 10%
    Jaka srednia?
    No wlasnie te 18-19%. I wszystko gra.

    Tylko, jak mowi moja mama, czy jak jedna noge wlozy sie do miski z goraca
    woda, a druga do miski z zimna woda, to ta srednia temperatura bedzie miala
    jakies znaczenie? Czy wszystko bedzie ok? :-)

    Paweł,

  • 14. Data: 2002-12-13 09:38:29
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > przy 30% już będzie niebezpiecznie. I wtedy zaczną coś robić.

    30 % jest obecnie w Palestynie...
    A w Argentynie wystarczyło bodajże 25%.
    Tam jest niebezpiecznie nie tylko dla rządzących...

    Yonnie

  • 15. Data: 2002-12-13 09:53:00
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > okolicy. Miasto liczy do 25 000 mieszkańców i ponoć nieoficjalnie
    > bezrobotnych jest tutaj 38 % !!!! Druga sprawa to usłyszałem że to 2
    miasto
    > tej wielkosci w kraju o takiej liczbie bezrobotnych !!!!!!
    > Szkoda słów, niech ten kraj sie w końcu rozleci i bedziemy go odbudowywać
    od
    > podstaw - robota będzie jak po wojnie dla każdego !!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Wrangler
    >
    > Ten pan powyżej Twojego posta ma 5 wolnych etatów, może więc zmniejszysz
    bezrobocie,masz właśnie szansę, choć niesądzę żeby Ci się chciało...

    Powodzenia
    Ania

  • 16. Data: 2002-12-13 10:05:49
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Paweł,
    >
    > Otóż powiem wam jak sprawić żeby stopa bezrobocia spadła do 11-14%.
    Wystarczy sztucznie zmniejszyc bezrobocie co od dawna praktykowane jest w
    naszym kraju. Sama zreszta przykładałam do tego rękę podczas pracy w
    słuzbach zatrudnienia. Wystarczy że pewnego dnia jest hasło żeby masowo
    wykreslac ludzi z rejestru bezrobotnych za byle co. Wystarczy że spóźnia się
    ze zgłoszeniem, czy tez nie zgodzą się na podjęcie pracy która im nie
    odpowiada. Zwykle za to Urzad Pracy nei wykresla z rejestru (tym samym
    pozbawiając ubezpieczenia zdrowonego) ale podczas takich akcji nei ma
    skrupułów, jak wykonanie rozkazu. Dlatego nie ma żadnego rpblemu żeby
    oficjalne bezrobocie sięgnęło pewnego dnia ni stąd ni zowąd 10% i nasi
    ministrowie znów będa mieli argument. Państwo prawa proszę państwa.

    pozdrawiam
    Ania

  • 17. Data: 2002-12-13 10:10:32
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Rewelacja!!!!!!!!!

    Użytkownik Ania <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atcb71$rdr$...@n...tpi.pl...

  • 18. Data: 2002-12-13 18:01:43
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Paweł z Wałbrzycha wrote:

    > Dzis przegladalem strone GUS-u, dane o moim miescie....
    >
    > Miasto Wałbrzych - bezrobocie 28,6%

    To sa dane z urzedow pracy czy z wynikow spisu powszechnego, bo ja cos
    nie moge zauwazyc na ich stronie tych bardziej prawdziwych danych.
    Spisek jaki czy takie zatrwazajace?

    Flyer

  • 19. Data: 2002-12-27 12:57:20
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 13 Dec 2002 00:24:04 +0100, "Stas" <s...@e...pw.edu.pl>
    wrote:

    >Niekoniecznie. Zawsze zostaje telewizja zeby oglupic ludzi oraz policja coby
    >porzadku upilnowac.

    Chciałem niesmiało zaznaczyć że jakiś miesiąc temu w Warszawie
    protestowali... policjanci ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa