PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA

  • 11. Data: 2003-04-30 22:03:50
    Temat: Re: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Yattaman napisal(a) Wed, 30 Apr 2003 21:42:51 +0200:

    >Po polsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
    >Po angielsku - http://www.usenet.pl/nospam/simple-english.txt

    Oferta biznesowa na grupie poswieconej biznesowi SPAMEM
    oczywiscie byc nie moze.
    Poczytaj moze o tym co to jest SPAM na grupie dyskusyjnej.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 12. Data: 2003-04-30 22:28:33
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oferta biznesowa na grupie poswieconej biznesowi SPAMEM
    > oczywiscie byc nie moze.

    Jeśli nie zauważyłem innej nazwy grupy, to przepraszam. Jednak w tym
    przypadku, tzn. wysylania krosa, mój OE by pyszczył, że mu źle. A to już
    na pewno bym zauważyl.
    Hmm... poza tym wydawało mi się, że to jest grupa o pracy
    (pl.praca.dyskusje), a nie o biznesie (pl.biznes.*)
    Oprócz tego, o ile się nie mylę, do ogłoszen są stosowne grupy. Z tego,
    co zdążyłem zauważyć, tutaj dyskutujemy, a ogłoszenia daje sie na
    pl.praca.szukana, pl.praca.oferowana (A więc tam!!!), pl.ogłoszenia.*,
    oraz gdy dla danej grupy jest stworzona podhierarchia z ogłoszeniami,
    etc.

    > Poczytaj moze o tym co to jest SPAM na grupie dyskusyjnej.

    Kliknąłeś na któryś z podanych adresów ?

    --
    Y.

  • 13. Data: 2003-05-01 12:17:56
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Yattaman napisal(a) Thu, 1 May 2003 00:28:33 +0200:

> [...]
    >na pewno bym zauważyl.
    >Hmm... poza tym wydawało mi się, że to jest grupa o pracy
    >(pl.praca.dyskusje), a nie o biznesie (pl.biznes.*)

    Praca zarobkowa jest wlasnie biznesem. Biznes to szczegolny
    przypadek pracy. Nie jest biznesem np. praca charytatywna,
    czy zwiazana z hobby. A przyznasz, ze chyba wszystkie niemal
    posty tutaj dotycza tu wlasnie problemow zwiazanych z praca zarobkowa.
    Czyli biznesem.

> [...]
    >pl.praca.szukana, pl.praca.oferowana (A więc tam!!!), pl.ogłoszenia.*,
    >oraz gdy dla danej grupy jest stworzona podhierarchia z ogłoszeniami,

    Tez mysle ze grupy ogloszeniowe bylyby chyba lepsze.
    Z drugiej zas strony ogloszenie rzucone tutaj moze
    byc tematem dyskusji - dobra oferta biznesowa czy zla?
    I mysle ze dobrze byloby sie na tym skupic. Podac jej
    wady, jej zalety, poszukac lepszych, alterantywnych rozwiazan.

    >Kliknąłeś na któryś z podanych adresów ?

    Nie. Ale znam definicje SPAMU, w szczegolnosci SPAMU na grupie
    dyskusyjnej.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 14. Data: 2003-05-01 17:53:27
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    > Nie. Ale znam definicje SPAMU, w szczegolnosci SPAMU na grupie
    > dyskusyjnej.

    OK. W porzadku. Kliknij jednak na któryś z nich, na jego treści się
    opierałem.

    Y.