PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonowa za granicą

  • 1. Data: 2003-04-24 17:08:05
    Temat: Praca sezonowa za granicą
    Od: "redchild" <r...@w...pl>

    Czy ktos zna adresy stron ewentualnie kontakt do firm zajmujacych sie
    organizacja wyjazdow sezonowych typu zbieranie owocow, kwiatkow itp. Chodzi
    mi o cos podobnego do Interregonu.
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2003-04-24 23:02:26
    Temat: Re: Praca sezonowa za granicą
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "redchild" <r...@w...pl> writes:

    > Czy ktos zna adresy stron ewentualnie kontakt do firm zajmujacych sie
    > organizacja wyjazdow sezonowych typu zbieranie owocow, kwiatkow itp. Chodzi
    > mi o cos podobnego do Interregonu.
    > Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    ta.... a podawalam linka:

    http://www.wprost.pl/ar/?O=43411

    pod koniec artykulu jest spis agencji posrednictwa i firm ie tym
    zajmujacych z wyszczegolnieniem jaka praca i gdzie, oraz adres do
    stron rzadowych z pelna lista.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-04-25 12:30:14
    Od: "Elzbieta Kwasnik" <i...@a...com.pl>

    Na targach pracy w Dabrowie Gorniczej spotkalem fieme "ALRYDA" z Katowic.
    Organizuja wyjazdy do Szwecji na zbiory rina lesnego.
    Koszt wyjazdu ok. 1000 zl.
    Podobno dzialaja od kilku lat.
    Nic wiecej o nich nie wiem.
    adres: ALTYDA sp. zo.o., ul. Korfantego 2/411, Katowice
    tel. (032) 352 02 00, 352 02 01,
    e-mail: a...@w...pl

    moze ktos z grupy mial z nimi do czynienia

  • 4. Data: 2003-04-25 18:04:05
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Elzbieta Kwasnik napisał:

> [...]
    > tel. (032) 352 02 00, 352 02 01,
    > e-mail: a...@w...pl
    >
    > moze ktos z grupy mial z nimi do czynienia

    Pewnie zapewniają transport i jeden nocleg - gdzieś kiedyś czytałem nt.
    temat. Ale to, że akurat jest nieurodzaj lub poprzednia grupa zbieraczy
    szczesała cały las to już ich nie obchodzi. ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-05-26 19:52:23
    Od: "wierzba" <w...@N...pl>

    Użytkownik "Elzbieta Kwasnik" <i...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Organizuja wyjazdy do Szwecji na zbiory rina lesnego.
    > Koszt wyjazdu ok. 1000 zl.
    > Podobno dzialaja od kilku lat.
    > Nic wiecej o nich nie wiem.
    > moze ktos z grupy mial z nimi do czynienia

    Co sadzicie o tych ogloszeniach (np w gazetach) odnosnie pracy wakacyjnej w
    Europie? Ja zadzwonilam do kilku z oferujacych takie wyjazdy (konkretnie do
    Wloch) i dowiedzialam sie ze nie ma zadnego problemu, ze musze zadzwonic ok
    2-3 tygodznie przed planowanym moim wyjazdem i wtedy otrzymam konkretne
    propozycje. Sa to zazwyczaj: opieka nad dzieckiem, nad osoba starsza, praca
    w szklarni, zmywanie naczyn w barach itp. Zarobki oferuja ok 500 - 700 euro.
    Zakwaterowanie gwarantuje pracodawca.
    Ja place 600 - 800 zl w Polsce (w tym jest wliczony przejazd busem i jakies
    ubezpieczenie) i na miejscu wplacam 200 euro.
    Zupelnie nie wiem co o tym myslec. Nie chce wtopic kasy, albo co gorsza
    popasc w jakies klopoty.
    Czy ktos z Grupowiczow ma moze doswiadczenia z takimi firmami (osobami)
    proponujacymi wyjazd?
    Monika

  • 6. Data: 2003-05-27 19:39:24
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl>

    Skoro masz za dużo pieniędzy i wierzysz w bajki to może podam ci numer
    mojego konta :)))) co prawda nie zapewnię Ci tak silnych wrażeń jak podczas
    takiego wyjazdu , ale możesz mi zrobić taki prezent . Z tych wszystkich
    obietnic nie licz na wiele na pewno ktoś cię odbierze bo przecież na miejscu
    również muszą na tobie zarobić . Kwestia zakwaterowania na pewno nie będzie
    to extra hotel tylko slamsy lub spanie w 3 osobowym namiocie w 5 osób.
    Jak trafisz do bardzo dobrej pracy to może nawet starczy Ci na bilet
    powrotny :)))))) i nie będziesz musiała żebrać na ulicy lub zarabiać w inny
    sposób by móc wrócić do kraju .
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Robert S.

  • 7. Data: 2003-05-28 22:51:13
    Od: "Michał" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Robert S." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak trafisz do bardzo dobrej pracy to może nawet starczy Ci na bilet
    > powrotny :)))))) i nie będziesz musiała żebrać na ulicy lub zarabiać w

    Szczera prawda (live is brutal)

    pozdrawiam