PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy w Outlooku mozna sciagnac za jednym zamachem wszystkie posty z danej grupy, wraz z odpowiedziami, na dysk???

  • 1. Data: 2003-04-24 19:58:00
    Temat: Czy w Outlooku mozna sciagnac za jednym zamachem wszystkie posty z danej grupy, wraz z odpowiedziami, na dysk???
    Od: "Houdini" <s...@p...fm>

    Siemanko wszystkim
    jestem abonentem telekomuny(ikacji) polskiej i niestety z netem lacze sie za
    pomoca modemu
    w zwiazku z tym chcialbym zadac pytanie, czy w outlooku jest opcja
    sciagniecia wszystkich wiadomosci wraz z odpowiedziami tak zeby po "zuzyciu"
    jednego impulsu przegladac je sobie potem w trybie offline?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-04-24 20:05:52
    Od: "Asia" <w...@u...hoga.pl>

    NTG

    pzdr.
    -asia

    ps. a temetu to nie mozna jeszcze dac dluzszego? Zobacz ile jeszcze miejsca
    zostalo!

  • 3. Data: 2003-04-24 21:23:11
    Temat: Re: Czy w Outlooku mozna sciagnac za jednym zamachem wszystkie posty...
    Od: "Jarek" <c...@o...pl>

    "Houdini" <s...@p...fm> wrote in message
    >chcialbym zadac pytanie, czy w outlooku jest opcja
    > sciagniecia wszystkich wiadomosci wraz z odpowiedziami tak zeby po
    "zuzyciu"
    > jednego impulsu przegladac je sobie potem w trybie offline?

    Jest taka mozliwosc, napisze na tej grupie i nie beziesz musial subskrybowac
    i sciagac kolejnych grup dyskusyjnych...a moze iu ktos inny skorzysta
    Wlaczasz Outlooka, klikasz na serwer news z ktorego subskrybujesz grupy
    dyskusyjne, pojawia Ci sie z prawej strony panel z trzema guzikami
    Synchronizuj konto | Grupy(Newsgroups) | Ustawienia(Settings)

    Zaznaczasz czeckboxy w tabeli "Synchronization settings" grup ktore chcesz
    sciagnac, klikajac na Ustawienia zaznaczasz "Wszystkie wiadomosci" albo
    tylko "nowe",jak chcesz, i potem po kazdym uruchomieniu outlooka klikasz
    przycisk Synchronizuj konta. Po sciagnieciu wszystkich wiadomosci mozesz
    bezpiecznie sie rozlaczyc.
    To tyle, powinno dzialac,

    Pozdr
    Jarek

  • 4. Data: 2003-04-27 10:41:35
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Użytkownik "Asia" <w...@u...hoga.pl> napisał w wiadomości
    > ps. a temetu to nie mozna jeszcze dac dluzszego? Zobacz ile jeszcze
    miejsca
    > zostalo!
    Ale jesteś ostra...
    P.S. Pytanie za 100 punktów. Ile miejsca jeszcze zostało?
    Pa, KaeL