PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rynek pracy dla adminow w Wawie

  • 61. Data: 2005-12-18 15:52:14
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:070bq158da2vie4gidjhlcaqsivn5c1n5i@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Ale nie mogę pracować tak jak chcę, bo może się okazać, że przyjdzie
    > PIPa i stwiedzi że nie mogę tak pracować jak pracuję w oparciu o
    > "inne" rozwiązania prawne.
    No już nie przeginaj. Ty chcesz porządku prawnego, czy po prostu państwa
    zrobionego pod Ciebie?

    > Dokładnie, ja tylko intersuję się moimi pieniędzmi, które zniknęły w
    > systemie.
    Moje też. Możemy ich tam poszukać, ale bez maniakalnych zachowań i teorii.

    Jotte

  • 62. Data: 2005-12-18 15:56:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:6t0bq1dfctov9p5osgp6v3p4clrm2uub6r@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Dzięki brachu, biorę od kilku lat, z każdym rokiem coraz więcej :-)
    Łykaj śmiało. Fajnie jest być dobroczyńcą.

    > Chciałem się tylko zapytać ile mogę brać tzn. przy jakim poziomie
    > zaczniesz się buntować.
    Bo ja wiem? Bierz ile Ci dają, lubię mieć utrzymanków. ;)

    > Czy wolisz żeby Twoje pieniądze ginęły w systemie, czy wolisz sam
    > decydować jak je wydawać?
    Och ty mój fantasto...
    Ty nawet na masło nie wydajesz wg swej decyzji, tylko żony...

    Jotte

  • 63. Data: 2005-12-18 16:07:30
    Od: ek <x...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2005 15:45:29 +0100, Immona
    <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Nie zero podatkow, tylko brak takich podatkow, z ktorych sie daje cos
    > komus za nic. Podatki na utrzymanie sprawnej policji, wojska, dobrych
    > drog, .............

    Za nic?
    Bo sa i np. cierpia
    a ja jestem bardzo wrazliwa
    i wole i zgadzam sie zeby z mojej skladki (place podatki)
    dolozyc w pierwszej kolejnosci tym co potrzebuja
    a pozniej pomysle o policji lub drogach ...
    ek

  • 64. Data: 2005-12-18 16:21:54
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > (CCNA, MCP, MCSE itp.). Poza tym propozycje innych kandydatow, ktorzy maja
    > certyfikaty i doswiadczenie, wahaja sie nawet od 2500 - 3000 netto.
    >
    > Nie wiem, co jest grane. Co sie dzieje na tym rynku w Warszawie? Nie jest to
    > pierwsza moja rozmowa, gdzie mi powiedziano, ze, delikatnie mowiac, moje
    > zadania sa zbyt wygorowane, mimo moich umiejetnosci i doswiadczenia. Dobrze
    > wiem, ze tak nie jest i ze tyle sie zarabia. Wystarczy spojrzec na statystyki
    > wynagrodzen administratorow sieci w Warszawie. Tyle rowniez zarabiaja

    Hmm. Niech zgadne.. Konkurencja? Coraz wiecej ludzi konczy studia w kierunku
    informatyka, doksztalca sie, zdobywa doswiadczenie, itd. Jest ich juz cala
    rzesza. Jesli zalozycz ze promil z nich porwie sie na Twoj fach, a jeszcze jakis
    procent z nich bedzie faktycznie dobrych i bez marudzenia zacznie pracowac za
    2000 zeta to masz odpowiedz dlaczego place spadaja. Moze gdy czesc wyjedzie na
    zachod to sytlacja znow sie odmieni (jak to widzimy w przypadku budowlancow).
    Zreszta, 3k to calkiem niezle, wiec poki co nie masz co narzekac. :-)

  • 65. Data: 2005-12-18 17:36:56
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "ek" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za nic?
    > Bo sa i np. cierpia
    > a ja jestem bardzo wrazliwa

    To badz laskawie wrazliwa ze swoich pieniedzy, a nie z cudzych.

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com

  • 66. Data: 2005-12-18 18:17:08
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-18 15:08:57 +0100, "Immona" <c...@n...googlemailu> said:

    > Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > Od XIX wieku bardzo wiele sie zmienilo, glowie postep technologiczny i
    > wielka demokratyzacja dostepu do edukacji, informacji i produktow
    > finansowych. Kiedys, jak ktos sie urodzil w nieodpowiedniej klasie
    > spolecznej, to nie mial szans na wybicie sie wyzej lub zalezaly one od
    > szczescia bardziej niz od cech osobistych. Dzis - w naszym regionie, bo
    > nie w Afryce - kazdy ma szanse.

    O jakim rejonie mówisz? Bo wiesz, w Polsce to możesz chcieć zostać
    notariuszem, owszem, ale bez pochodzenia z prawniczej rodziny, to Ci
    sukcesu nie wróżę...
    (...)

    > Wolny rynek wcale nie dazy do tego, co piszesz, tylko dazy do
    > rozwarstwienia. Rozwarstwienie przy zachowaniu mozliwosci awansu
    > spolecznego dzieki wlasnemu wysilkowi uwazam zas za pożądane i
    > motywujace.

    Ależ zgadzam się. 10% populacji posiada wszystko a reszta nic. To
    wynik. Po drodze mamy właśnie "Polskę kulczyków" :)

    camel[OT]

  • 67. Data: 2005-12-18 18:19:39
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-18 15:45:29 +0100, "Immona" <c...@n...googlemailu> said:

    > Nie zero podatkow, tylko brak takich podatkow, z ktorych sie daje cos
    > komus za nic.

    Nie "za nic" Immono, tylko za to, żeby przygnieceni biedą i beznadzieją
    nie przyszli do naszych oaz dobrobytu i nie zrównali szans przy pomocy
    sztachet, kamieni i pał. To się nazywa "niepokoje społeczne".

    camel[OT]

  • 68. Data: 2005-12-18 18:27:04
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-18 17:21:54 +0100, d...@g...pl said:

> [...]
    > Zreszta, 3k to calkiem niezle, wiec poki co nie masz co narzekac. :-)

    W części racja. Ja widzę jeszcze jedną stronę medalu: polski
    "pszenno-buraczany" (jak ja lubię to określenie) model komputeryzacji
    przedsiębiorstw. Mianowicie wywala się sporą kasę na ładne maszynki,
    sieć i horrendalnie drogie licencje na soft, po czym całość pracuje jak
    niegdyś pani Jadzia pod DOSem. Stacje robocze zastąpiły maszyny do
    pisania, Excel generuje ładne wykresy, jest jeszcze mail a i tak
    drukujemy każdą pierdułę, wpinamy do segregatora, zanosimy do biura
    obok... Jacyś goście produkują raporty, których nikt nie czyta. Nic z
    tego nie wynika. W znanym mi dużym wydawnictwie można by comiesięczne
    raporty finansowe przetwarzać i wypuszczać automatycznie, BO PO TO SĄ
    KOMPUTERY! Ale nikt nie słucha informatyków i efekt jest taki: sala
    pełna boksów, gdzie siedzą marnie opłacani dziubacze, pracowicie
    wklepujący długaśne słupki liczb :))) Maszyna przerobiła by to przez
    godzinę, cały zespół babrze się z tym 2 tygodnie. A ile to kosztuje? A
    kogo to obchodzi?

    camel[OT]

  • 69. Data: 2005-12-18 18:57:16
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-18 15:59:37 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> said:

    > Ach ta socjalistyczna miłość i troska o współobywateli ;-)

    Socjalizm definiujesz jako "wszystko, czego nie rozumiem, ale i tak nie
    lubię"? Uściślij proszę. Bo w prawdziwym świecie "socjalizm" ma swoją
    definicję/znaczenie i nijak nie przystaje do usenetowego trendu
    używania tego słowa jako inwektywy...

    camel[OT]

  • 70. Data: 2005-12-18 19:16:49
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Nie "za nic" Immono, tylko za to, żeby przygnieceni biedą i beznadzieją
    > nie przyszli do naszych oaz dobrobytu i nie zrównali szans przy pomocy
    > sztachet, kamieni i pał. To się nazywa "niepokoje społeczne".

    Od radzenia sobie z niepokojami spolecznymi powinna byc dobrze oplacona policja...

    i koleczko sie zamyka

    Kania