PracaGrupypl.praca.dyskusje › XML - schemat i konwersja

  • 1. Data: 2005-12-17 11:16:24
    Temat: XML - schemat i konwersja
    Od: Wojtek <n...@n...pl>

    Witam,
    wydawnictwo zleca mi konwersje publikacji z tekstu Worda do XML.
    Publikacja jest technicznie dosc skomplikowana, zawiera cale bogactwo
    inwentarza - tabelki, zalaczniki, ilustracje, ikonki, kilka typow
    przypisow, ramki, indeksy, rozbudowane cytaty, slowa kluczowe,
    odnosniki, formularze itd. Praca polega na:

    a) opracowaniu schematu XML dla tej publikacji i nastepnych, podobnych

    b) wprowadzeniu znacznikow do tekstu publikacji (w celu przygotowania
    wydania elektronicznego)

    Wspolpraca odbywa sie na podstawie umowy/zlecenia. Opracowanie schematu
    to zadanie jednorazowe, ale bedzie on wykorzystywany tez do pozniejszych
    publikacji. Wprowadzanie znacznikow bedzie (mam nadzieje) zadaniem w
    miare ciaglym, wiec stawka moze byc liczona np. od strony (1800) lub
    arkusza (44000).

    PYTANIE: Jak nalezy wycenic takie prace?

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-12-17 19:10:19
    Temat: Re: XML - schemat i konwersja
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a) opracowaniu schematu XML dla tej publikacji i nastepnych, podobnych

    A nie lepiej poszperac w sieci? Ludzkosc na pewno wymyslila jak to zrobic,
    zeby bylo dobrze i rozwojowo.

    Pkt a) 50 - 100 PLN/h (efektywna!)
    Pkt b) 20 - 40 PLN/h

    sz.

  • 3. Data: 2005-12-19 07:59:46
    Od: Wojtek <n...@n...pl>

    > A nie lepiej poszperac w sieci? Ludzkosc na pewno wymyslila jak to zrobic,
    > zeby bylo dobrze i rozwojowo.

    Trzeba wybierac - tworzyc czy dostosowywac. Jak zawsze sa za i przeciw -
    w tym wypadku przewazyla potrzeba spojnosci i spelnienia wymogow publikacji.

    > Pkt a) 50 - 100 PLN/h (efektywna!)
    > Pkt b) 20 - 40 PLN/h

    Dziekuje za konkretna odpowiedz. A moze ktos potrafilby okreslic wartosc
    opisanej pracy nie w stawkach godzinowych, ale jak za dzielo? Moze to
    mniej typowy sposob naliczania dla informatykow, ale pozwolilby mi
    lepiej zorientowac sie w sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2005-12-19 08:27:48