PracaGrupypl.praca.dyskusje › Renegocjacja oferty

  • 1. Data: 2005-12-16 15:49:21
    Temat: Renegocjacja oferty
    Od: "Kerdie" <k...@v...pl>

    Witam,

    Niedawno odbylem rozmowe kwalifikacyjna podczas ktorej zapytano mnie o
    oczekiwane wynagrodzenie. Podalem kwote 2500 i tutaj pojawia sie problem
    poniewaz do dzisiaj bylem pewien ze dodalem netto (czy tez na reke) ale dzisiaj
    dostalem propozycje pracy z oferowanym wynagrodzeniem 3000 brutto - co jest
    kwota nieznacznie wyzsza niz obecnie zarabiana przezemnie.
    Dodam ze podana przezemnie na rozmowie kwota (2500 netto) jest to kwota jaka
    otrzymali w tej firmie znajomi aplikujacy na to samo stanowisko (z podobnym do
    mnie doswiadczeniem zawodowym) wiec nie jest jakas wyssana z palca sumka
    nieadekwatna do stanowiska na ktore aplikowalem.

    Jak myslicie czy jest szansa na renegocjacje? Jesli tak to czy podawac ze
    proponowana przez nich suma jest identyczna z obecnie zarabiana czy tylko ze
    jest niesatysfakcjonujaca? Czy moze dac sobie spokoj?

    Pozdrawiam
    Kerdie

  • 2. Data: 2005-12-17 22:43:10
    Temat: Re: Renegocjacja oferty
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    a co masz do stracenia ? Próbuj negocjować....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2005-12-19 15:01:06
    Od: "Kerdie" <j...@o...pl>

    A jak jest zazwyczaj obierana taka proba negocjacji juz po otrzymaniu oferty?
    Zdarzylo sie komus, kiedys dostac odpowiedz a moze cos wynegocjowac - czy tez
    zazwyczaj takie proby skazane sa z gruntu na niepowodzenie (bo na negocjacje
    jest czas podczas rozmowy kwalifikacyjnej)?

    Z gory dzieki za informacje

  • 4. Data: 2005-12-19 21:33:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    > zazwyczaj takie proby skazane sa z gruntu na niepowodzenie (bo na
    negocjacje
    > jest czas podczas rozmowy kwalifikacyjnej)?
    >
    > Z gory dzieki za informacje

    na negocjacje jest czas po rozmowach kwalifikacyjnych, w trakcie rozmów o
    zatrudnieniu.
    Ja osobiście nie podchodziłbym do tematu jako do negocjacji. Zacznij od
    rozmowy, np:

    - przepraszam, przedtsawiona przez Państwa propozycja nie pokrywa się z
    ustaleniami jakie przyjęliśmy podczas.....
    - wydaje mi się, że w propozycję/dokumenty wkradł się błąd- rozmawialimy o
    kwocie......

    lub nieco ostrzej zależnie od sytuacji i kontekstu kulturowego:

    - słuchaj skurwielu- ruchać to my ale nie nas- rusz dupe i każ tej cizi
    poprawić papiery bo sie cyfry nie zgadzają. Takim cwelom jak ty tośmy pod
    celą za mniejsze wałki bombe na mokro robili .
    - yo mothafucka ! miałem inną zajawke na kase łoju jeden- gibaj poprawiać
    teksty bo ścierwem zalatują

    :-))))

    Jackare