PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rynek pracy dla adminow w Wawie

  • 91. Data: 2005-12-20 23:28:27
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:do99m8$67d$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Nie doczekamy takich pięknych czasów, dopóki komuś będzie się wydawać,
    > że wie lepiej jak jego sąsiad ma wydać swoją kasę.
    Jasna cholera, biura doradztwa finansowego załatwiłeś na cacy...
    I nawet kumpla się nie będzie można o finansową poradę spytać.

    Jotte

  • 92. Data: 2005-12-20 23:47:27
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Jasna cholera, biura doradztwa finansowego załatwiłeś na cacy...
    > I nawet kumpla się nie będzie można o finansową poradę spytać.

    czyżby? doradztwo R decydowanie za zainteresowanego, gdzie za R podstawisz
    relację równości ? IMHO powinieneś podstawić nierówność, bo nawet
    wartościowac się nie da (np dla pokazania co jest większe)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 93. Data: 2005-12-21 02:02:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:doa5bv$rqq$1@inews.gazeta.pl gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > czyżby? doradztwo R decydowanie za zainteresowanego, gdzie za R podstawisz
    > relację równości ?
    W wypowiedzi, do której się odniosłem nie widzę słowa o decydowaniu za
    kogokolwiek. Widzę zaś tezę, że istnieje pewna grupa ludzi, której się
    wydaje iż wie lepiej jak kto inny ma wydać swoje pieniądze. I zapewne
    istnieją przypadki, że wiedzą lepiej.

    Jotte

  • 94. Data: 2005-12-21 17:51:39
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > kogokolwiek. Widzę zaś tezę, że istnieje pewna grupa ludzi, której się
    > wydaje iż wie lepiej jak kto inny ma wydać swoje pieniądze. I zapewne
    jakby nie patrzeć to conieco bez sensu. zarobiłem kasę, mogę ją wydać na co
    chcę i w nosie mam czy komuś się podoba czy nie że w większości poszła na
    piwo , samochód, szkolenie czy że dałem na owsiaka. ale tak samo mogę
    pójść do kumpla/sąsiada i pogadać z nim co według niego byłoby rozsądną
    inwestycją. i tu jest właśnie różnica między doradztwem a decydowaniem za
    kogoś.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 95. Data: 2005-12-21 22:48:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:doc4t2$mlg$1@inews.gazeta.pl gromax

> [...]
    > samo mogę pójść do kumpla/sąsiada i pogadać z nim co według niego byłoby
    > rozsądną inwestycją. i tu jest właśnie różnica między doradztwem a
    Ależ nie. Zarobiłeś kasę, ale nie zadecydujesz o tym na co ją wydasz.
    Zadecydujesz tylko o tym na co wydasz to, co Ci pozostanie z zarobionej kasy
    po oddaniu jakiejś części tym, którym nie tylko się wydaje, że wiedzą lepiej
    ale mają środki aby wyegzekwować na Tobie swoje mniemanie. To jest
    decydowanie (za Ciebie, chociaż możesz się przed tym w pewnym zakresie
    bronić).
    Zaś doradcom itp. też się wydawać może, że wiedzą lepiej od Ciebie na co
    powinieneś wydać kasę (i mogą nawet mieć rację), ale niewiele albo nic nie
    mogą zrobić abyś ich posłuchał. I to jest różnica, o której myślałem,
    niemniej to juz takie tam filozofowanie...

    Jotte

  • 96. Data: 2005-12-22 00:57:47
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > niemniej to juz takie tam filozofowanie...

    tez tak to rozumiem :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 97. Data: 2006-01-05 14:50:06
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    Bremse wrote:

    > Sądzę, że spowoduje. Popatrz na masowe wyprzedaże w Niemczech i UK.
    > Klienci, którzy kupią ciuchy posezonowe robią to z myślą o przyszłości
    > tzn. będą ich używali w kolejnym sezonie i przez to popyt w
    > przyszłości będzie mniejszy.

    Tyle tylko, że sprzedający odzyskają kapitał obrotowy zamrożony w
    towarzy i przestrzeń magazynową, za która musieliby płacić. A do nowego
    sezonu mając pieniądze w ręku zdążą przygotować i wypromować coś, co i
    tak kupią bogaci klienci.
    Raczej nikt do interesu nie dokłada.

    Pozdrawiam,
    --