PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem

  • 1. Data: 2004-03-02 19:38:50
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
    Od: "Dan" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam następujące pytanie. Otóż chciałbym się dowiedzieć jak dokładnie wylicza
    się okres wypowiedzenia. Na przykład jeśli mam umowę na czas nieokreślony i
    pracuję 2 lata to wg kodeksu przysługuje mi 1 miesiąc wypowiedzenia. Na
    jednym z portali internetowych na temat pracy wyczytałem, że termin
    wypowiedzenia wypada ostatniego dnia miesiąca. Czy jeśli zrezygnuję z pracy
    np. w połowie miesiąca to termin wypowiedzenia będzie w połowie czy w
    ostatnim dniu następnego miesiąca.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2004-03-02 19:50:11
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-02 20:38, osoba przedstawiająca się jako "Dan" napisała co
    następuje:

    > ostatnim dniu następnego miesiąca.

    Tak

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-03-03 19:40:20
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Tue, 2 Mar 2004 19:38:50 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Dan napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenia wypada ostatniego dnia miesiąca. Czy jeśli zrezygnuję z pracy
    > np. w połowie miesiąca to termin wypowiedzenia będzie w połowie czy w

    terminy wypowiedzenia sa stale i wypadaja albo w ostatnim dniu miesiaca
    /1 miesieczne /albo w sobote /2 tygodniowe/ inaczej tylko za porozumieniem
    stron tzn pracodawca musi wyrazic zgode.Jak zlozysz wypowiedzenie 2.marca
    to liczy sie od 1.kwietnia do 30.
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)