PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie posrednika nieruchomosci

  • 1. Data: 2004-03-02 14:39:06
    Temat: Re: Wynagrodzenie posrednika nieruchomosci
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@n...korbajt.pl> napisał w wiadomości
    news:c2252u$l87$1@atlantis.news.tpi.pl...
    .Mam pytanie jak to jest skoro wlasciciel Biura Nieruchomosci otrzymuje od
    sprzedajacego i
    > kupujacego dane mieszkanie prowizje a wynagrodzenie placi od prowizji
    > sprzedazy i z tego kaze poniesc samemu koszty.
    > Dziekuje za pomoc i wszelkie wyjasnienia
    > EWA

    To sie nazywa wolny rynek. Po prostu facet sobie tak wymyślił i już.
    Ty masz święte prawo nie zgodzić się na jego propozycje i olać te robote.
    Masz też świętą możliwość samodzielnego założenia takiej agencji, przyjęcia
    pracowników na "godziwy" etat z umowami na czas nieokreslony i pokazać temu
    krwiopijcy jak sie robi biznesy.

    andrzej

  • 2. Data: 2004-03-02 15:25:41
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wynosilo 3% prowizji od prowizji placonej przez kupujacego np mieszkanie
    > kosztuje 100 tys. prowizja od sprzedazy mieszkania wynosi 3 tys. ja mam
    > dostac 900zl ,sama mam oplacic swoja dzialalnosc ,poniesc koszty dojazdow
    > ,jezeli nic nie sprzedam to nie otrzymuje wynagrodzenia.Mam pytanie jak to
    > jest skoro wlasciciel Biura Nieruchomosci otrzymuje od sprzedajacego i
    > kupujacego dane mieszkanie prowizje a wynagrodzenie placi od prowizji
    > sprzedazy i z tego kaze poniesc samemu koszty.
    > Dziekuje za pomoc i wszelkie wyjasnienia

    Masz uprawnienia, znasz sie na specyfice zawodu - sama zaloz biuro.
    Biez mniejsze prowizje od sprzedajacych mieszkanie i wykos konkurencje.
    Do dziela.

    ---

  • 3. Data: 2004-03-02 18:44:36
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Tue, 02 Mar 2004 15:17:23 -0800, Ewa wrote:

> [...]
    > kupujacego dane mieszkanie prowizje a wynagrodzenie placi od prowizji
    > sprzedazy i z tego kaze poniesc samemu koszty. Dziekuje za pomoc i

    pragne zauwazyc iz 3% z 3000 zl to 90, a nie 900 - chyba, ze masz na mysli
    30%
    --
    pozdrawiam,
    jelen