PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przypomnienie CV

  • 1. Data: 2004-03-02 17:30:18
    Temat: Przypomnienie CV
    Od: Tom <p...@B...pl>

    Witam !

    Ponad rok temu wysłałem dokumenty do pewnej firmy
    Byłem na rozmowie itp. Jednak nie przyjeli mnie
    Napisali ze jak beda potrzebowali to beda o mnie pamietac.
    Czy warto wysłać im jeszcze raz CV czy liczyć na ich pamiec?

    Z góry dzieki za odpowiedzi

    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-02 18:53:44
    Temat: Re: Przypomnienie CV
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "Tom" <p...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Napisali ze jak beda potrzebowali to beda o mnie pamietac.
    > Czy warto wysłać im jeszcze raz CV czy liczyć na ich pamiec?

    Moim zdaniem warto, ale nie takie samo - niech wersja 2.0 będzie dużo lepsza
    ;-)
    Ostęp roczny jest jak najbardziej przyzwoity.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 3. Data: 2004-03-03 07:01:22
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

> [...]
    > Napisali ze jak beda potrzebowali to beda o mnie pamietac.
    > Czy warto wysłać im jeszcze raz CV czy liczyć na ich pamiec?

    Witam!
    Wysyłaj jeszcze raz. W firmach przeważnie nie gromadzi się tego typu
    dokumentów tylko wyrzuca do śmieci, więc wal śmiało. Lekka modyfikacja
    dokumentów i będziesz jak nowy kandydat.
    Pozdro, Tomi.