PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja - ile - informatyk

  • 1. Data: 2004-03-02 20:12:44
    Temat: Pensja - ile - informatyk
    Od: Nowak <n...@w...pl>

    Witam!

    Ile mozna zarobic w Poznaniu jako programista:

    - PHP, HTML....
    - Java, JSP, J2EE....
    - C++, Win32.....

    podajcie brutto, umowa o dzielo? o prace?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-03-02 20:30:06
    Temat: Re: Pensja - ile - informatyk
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Nowak" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Java, JSP, J2EE....
    > - C++, Win32.....
    >
    > podajcie brutto, umowa o dzielo? o prace?

    Słyszałem że jest informatyk, co pracuje za 1200 zł brutto umowa o pracę + %
    za wykonanie zadania. Tak więc przy dobrym miesiącu ma w kieszeni nawet
    15000 zł, tak to przeciętnie do kieszeni ma 2000zł-3000 zł, a podczas urlopu
    wypoczynkowego oczywiście tylko goła pensja.
    Informatyk ten nie siedzi w biurze, a pracuje w domu na własnym sprzęcie po
    10-14 godzin dziennie, jak jest robota to i w soboty i niedziele siedzi w
    chałupie i stuka w komp.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 3. Data: 2004-03-03 06:15:51
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@w...pl news:c22pqn$5en$1@news.onet.pl

    > Ile mozna zarobic w Poznaniu jako programista:
    > - PHP, HTML....
    > - Java, JSP, J2EE....
    > - C++, Win32.....

    od 1e3 do 1e4 i wiecej, wszystko zalezy (na m-c na reke, zarowno w uod jak
    i w etacie)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2004-03-03 08:14:41
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    Uzytkownik "Nowak" <n...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Ile mozna zarobic w Poznaniu jako programista:
    >
    > - PHP, HTML....
    > - Java, JSP, J2EE....
    > - C++, Win32.....
    >
    > podajcie brutto, umowa o dzielo? o prace?
    A jest praca dla programistów w Poznaniu?????
    To ja poprosze :)

    Z tego co wiem, zasadniczo w prywatnej firmie na uop od 1500 w góre, przy
    czym musisz sie liczyc z tym, ze oficjalnie duuuzo mniej.
    Góra konczy sie kolo 3k. Netto.
    Doom_

  • 5. Data: 2004-03-04 10:36:09
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    witam

    > od 1e3 do 1e4 i wiecej, wszystko zalezy (na m-c na reke, zarowno w uod jak
    > i w etacie)

    ja w sprawie formalnej :)

    a czy przypadkiem nie jest tak, ze 1e3=1e4=1?

    chyba pownno byc 10e3 do 10e4, czyli od 10*10*10 =1000 do 10*10*10*10=10000
    , nieprawdaz? :)

    A.

  • 6. Data: 2004-03-04 11:44:46
    Od: bowman <s...@d...ciebie.to>

    Użytkownik Adam napisał:
    > a czy przypadkiem nie jest tak, ze 1e3=1e4=1?
    >
    > chyba pownno byc 10e3 do 10e4, czyli od 10*10*10 =1000 do 10*10*10*10=10000
    > , nieprawdaz? :)
    Nieprawdaż - albo ktoś Ci bzdur nagadał albo miałeś nagłe zaćmienie
    umysłu.

    1e3 = 1E3 = 1 * 10^3 = 1000

    i nie chce być inaczej (sprawdz sobie, jak nie wierzysz, w manie do
    printfa albo scanfa )

    Pozdrawiam i życze owocnej nauki
    (bo musisz trochę nadrobić ;)

  • 7. Data: 2004-03-04 17:51:18
    Temat: Re: Pensja - ile - informatyk [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Mar 2004 11:44:46 +0000, bowman <s...@d...ciebie.to>
    wklepał(-a):

> [...]
    >umysłu.
    >
    > 1e3 = 1E3 = 1 * 10^3 = 1000
    >
    >i nie chce być inaczej (sprawdz sobie, jak nie wierzysz, w manie do

    Czyli wszystkie książki do matematyki i publikacje naukowe kłamią?

    I potem ktoś dostaje rachunek za prąd zamiast na 500 zł to na 300 000 (ostatnio
    było głośno o tym)...

  • 8. Data: 2004-03-04 17:51:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2004-03-05 19:57:08
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystkie książki do matematyki i publikacje naukowe kłamią?

    Nie wiem, w moich autorzy napisali, ze YeX = Y * (10 do potegi X),
    Wiem, ze nawiasy niepotrzebne, ale poprawiaja czytelnoisc.
    Np. 2e3 = 2 *10^3 = 2000.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2004-03-05 20:11:38
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-04 18:51, osoba przedstawiająca się jako "Sławomir Szyszło"
    napisała co następuje:

    > Czyli wszystkie książki do matematyki i publikacje naukowe kłamią?

    Wyrzuć te książki bo nie bardzo one naukowe. O postaci wykładniczej OIDP
    w ostatnich klasach podstawówki uczą ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /