PracaGrupypl.praca.dyskusje › Renta i Własna dzialanosc

  • 1. Data: 2004-03-02 14:42:45
    Temat: Renta i Własna dzialanosc
    Od: "Misiaty" <m...@w...net>

    Dzis dostałem propozycje pracy , ale zeby pracowac musze otworzyc wlasna
    dzialanosc .Jestem zielony w tych sprawach jak do tej pory korzystalem z
    zycia studenta i nie zaglebialem sie w sprawy urzedowe wiec moje pytanie .

    Biegajac dzis po urzedach i dopytjac sie o papiery jakie musze zlozyc
    napotkalem znajomego , no i mi troszeczke w glowce namieszal .

    Powiedzial ze jesli pobieram rente rodzinna to otwierajac wlasna dzialanosc
    nie musze placic pelnej skladki zus .Mowil ze z renty jest odprowadzana
    skladka a ja bym musial doplacic tylko do tej skaldki . Ile w tym jest
    prawdy .Zawsze myslalem ze przy otwieraniu wlasnej dzialalnowsci trace
    prawo do renty .

    Pytanie mnie bardzo nurtuje a nie wyrobilem sie dzis zeby podjechac do ZUS.

    Misiaty

  • 2. Data: 2004-03-03 09:15:46
    Od: "STEFAN " <l...@W...gazeta.pl>

    > Pytanie mnie bardzo nurtuje a nie wyrobilem sie dzis zeby podjechac do ZUS.
    >
    > Misiaty

    Nie jest tak fajnie, bo to jest renta rodzinna i tak naprawde co oddzial ZUS
    to inna interpretacja, ale jest inna możliwość, płacenie tylko składki
    zdrowotnej i wypadkowej ( w sumie ok 170 zł )zobacz na strone
    www.stemar.of.pl może to cie zainteresuje, przy okazji pomogą ci z
    pozostałymi sprawami z zarejestrowaniem działalności.

  • 3. Data: 2004-03-04 08:22:37
    Temat: Re: Renta i Własna dzialanosc
    Od: "Misiaty" <m...@w...net>

> [...]
    > to inna interpretacja, ale jest inna możliwość, płacenie tylko składki
    > zdrowotnej i wypadkowej ( w sumie ok 170 zł )

    Dokladnie tak jak piszesz bylem w ZUSie i wyciagnolem z pani interesujace
    mnie zagadnienia .Wielkie dzieki za odzew

    Misiaty