PracaGrupypl.praca.dyskusje › Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista

  • 21. Data: 2008-07-21 15:40:40
    Temat: Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Any User kłamie, jak zwykle:

    > Dokładnie. Od bogactwa im się w dupach poprzewracało - pisałem o tym już
    > w marcu zeszłego roku:

    > http://pracownik.blogspot.com/2007/03/jak-si-pracuje
    -w-google.html

    No i znowu kłamiesz -- przecież nie masz pojęcia, jak się pracuje w
    Google i w jaki sposób Google dostaje tę wydajność pracowników, o którą
    im chodzi.

    Nie będę prostował Twoich przeinaczeń, bo nie ma to sensu, ale
    zwrócenie uwagi na to, że jesteś zwykłym kłamcą jest dosyć, IMO,
    istotne -- choćby dla tych, którzy czytają Cię po raz pierwszy i
    mogliby pomyśleć, że wiesz, o czym piszesz.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Newton's Little-Known Seventh Law:
    A bird in the hand is safer than one overhead.

  • 22. Data: 2008-07-21 15:45:39
    Od: Any User <a...@o...pl>

> [...]
    > istotne -- choćby dla tych, którzy czytają Cię po raz pierwszy i
    > mogliby pomyśleć, że wiesz, o czym piszesz.

    Nie kłamię. W polskich firmach pracuje się "w pocie czoła", w Google na
    sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    A to najnowsza rzecz, którą czytałem (w całości):

    http://xooglers.blogspot.com/

    Może autorzy też nie wiedzą, o czym piszą?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 23. Data: 2008-07-21 16:07:17
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Any User pisze:

> [...]

    > sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    > interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    Nie będę wchodził w polemiki. Jeśli nie rozumiesz, w jaki sposób to, co
    Google oferuje swoim pracownikom zwiększa ich wydajność (jak również
    czas, jaki spędzają oni pracując), nie mamy o czym rozmawiać.

    Jubal (a że nie jesteś w stanie zrozumieć, czemu nie zawsze należy
    żyłować pracowników na 110%, to wiemy)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    While your friend holds you affectionately by both your hands you are
    safe, for you can watch both of his.

  • 24. Data: 2008-07-21 16:30:42
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

    > I na tym stereotypie ASO bazują. Po dokładniejszym przyjrzeniu się,
    > sytuacja
    > wygląda zgoła odmiennie, w czym ma udział m.in. właśnie sztywne
    > zdefiniowanie czynności do wykonania.

    To prawda, jednak to w ASO prędzej znajdziesz pomoc niż u pana
    Staszka-złota-rączka.
    Nie chcę nakręcać koniunktury autoryzowanym stacjom - sam dwa razy nieźle
    się przejechałem (uznana marka japońska, z wyższej półki, ale nie Lexus ;) -
    jednak w przypadku uszkodzenia, dajmy na to cewki, ASO zorganizuje ją
    szybciej i sprawniej. I drożej, ofkorsowo :).

    O elektryce, czy elektronice, pan Staszek wie tyle, ze jest. Ale potem jest
    problem z podpinaniem do kompa, diagnozie, etc. Szkoda słów, to chyba NTG...

  • 25. Data: 2008-07-21 18:02:44
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Magieer" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To prawda, jednak to w ASO prędzej znajdziesz pomoc niż u pana
    > Staszka-złota-rączka.

    Wszystko zależy od poziomu pana Staszka. Znów - stereotypowo - pan Staszek
    może być kowalem, który nie zepsuje tylko Żuka albo Poloneza, ale równie
    dobrze pan Staszek może być byłym i całkiem zdolnym pracownikiem ASO, który
    przeniósł się na swoje. A na jego miejscu w ASO siedzi szczawik bez żadnego
    pojęcia, uczy się dopiero ale jest tani.

    > jednak w przypadku uszkodzenia, dajmy na to cewki, ASO zorganizuje ją
    > szybciej i sprawniej. I drożej, ofkorsowo :).

    Zgadza się tylko, że drożej (dużo drożej). Szybciej tylko główne stacje w
    największych miastach - i tylko one mają w miarę sensownie wypełnione
    magazyny. Reszta g.. ma, tylko absolutne podstawy, klocki, świece, kilka
    popularniejszych elementów zawieszenia, resztę ściągają prawie tak samo
    wolno (czy też tak samo szybko) jak dobre sklepy.

    > O elektryce, czy elektronice, pan Staszek wie tyle, ze jest. Ale potem
    jest
    > problem z podpinaniem do kompa, diagnozie, etc. Szkoda słów, to chyba
    NTG...

    Przy "ambitnym" uszkodzeniu ASO zgaduje tak samo jak pan Staszek, przewaga
    taka, że mogą mieć coś na podmianę. Dobry elektryk/elektronik nie posiedzi
    długo w ASO :)
    BTW, różnice ASO - pan Staszek dość dobrze ilustrują jak to jest z tym
    zakresem obowiązków. W ASO każdy robi swoje (i wie co ma robić a czego nie),
    panuje Porządek przez duże P (a więc ideał wg. Ciebie), ale módl się, żeby
    gość przyjmujący zlecenie dobrze Cię zrozumiał (bo często jest
    nietechniczny), majster dobrze to zlecenie odczytał i po skończonej pracy
    wszystko poprzykręcał tam gdzie było a pan z zaopatrzenia zamówił co trzeba.
    No i żeby samochód wyjechał w lepszym stanie niż wjechał, bo ISO900x w
    niewielkim stopniu to zapewnia :)

    e.

  • 26. Data: 2008-07-21 18:42:40
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

> [...]
    > przeniósł się na swoje. A na jego miejscu w ASO siedzi szczawik bez
    > żadnego
    > pojęcia, uczy się dopiero ale jest tani.

    Ale zapominamy, że pan Staszek musi odłożyć kawał 0,01zł żeby postawić
    zakłąd, zatrudnić pomoc, _zakupić sprzęt diagnostyczny_, zapełnić magazynek
    choćby podstawowymi elementami eksploatacyjnymi. Naprawdę nieźle musiałby
    zarobić w tym ASO :)

    > Zgadza się tylko, że drożej (dużo drożej).

    Ojej, nie generalizuj, bardzo Cię proszę.
    Z własnego poletka - ASO ściągało cewkę 1 dzień (pan Staszek proponował
    wyprawę na szrot i ewentualną podmianę), natomiast na wymianę ogrzewanej
    przedniej szyby czekałem 4h. Ile szyb na stanie ma pan Staszek?

    > Szybciej tylko główne stacje w
    > największych miastach - i tylko one mają w miarę sensownie wypełnione
    > magazyny.

    I znowu ten drugi typ prawdy. Chołota wyrwała mi ramię wycieraczki. Kielce.
    15 minut. Niedaleko położony serwis (przez duże S, jakiś sieciowy punkt)
    grzecznie rozłożył ręce.

    > Reszta g.. ma, tylko absolutne podstawy, klocki, świece, kilka
    > popularniejszych elementów zawieszenia, resztę ściągają prawie tak samo
    > wolno (czy też tak samo szybko) jak dobre sklepy.

    Skąd ty czerpiesz taką wiedzę? :)

> [...]
    > taka, że mogą mieć coś na podmianę. Dobry elektryk/elektronik nie posiedzi

    Jeżeli mówimy o Dełu, Ładzie, czy innym Zaporożcu - tak.
    W każdym innym przypadku Zonk! Zabawę z autem zaczynają od podłaczenia
    końcówki do komputera (ile Staszków pozowli sobie na hard- oraz software?).
    Zczytanie numeru błędu. Lokalizacja usterki. Naprawa. Proste do bólu.

> [...]
    > trzeba.
    > No i żeby samochód wyjechał w lepszym stanie niż wjechał, bo ISO900x w

    I znowu dwa bieguny. W czasach prehistorycznych, w mojej Lagunie trzeba było
    wymienić pasek rozrządu. Pan Staszek wymienił rozrząd, jednak po 17 kkm
    samochód odmówił posłuszeństwa. Powód? Zerwany rozrząd (czy jak to fachowcy
    określają). Koszt niemały. Pan Staszek zrzuca na producenta pasków, ten
    stuka się w czoło - nie mam paragonu, wpisu do książki, etc. bo przecież pan
    Staszek bez paragonu załatwia(ł) taniej. Młody byłem i głupi. Potem do pana
    Staszka jeździłem tylko na wymianę ogumienia. Jednak po jakimś czasie
    poprzesiadałem się na dużo lepsze auta, gdzie precyzja wyważenia opony
    wymagała niewyobrażalnie czułej wyważarki. Oczywiście takie zapewnia tylko
    ASO. No fakt, kosztuje 3 razy więcej, ale za to możesz napić się kawy i
    przeczytać gazetę w spokoju - w razie stwierdzenia innych problemów,
    wypożyczysz auta.

    To ten jeden biegun.
    Jest jeszcze drugi biegun.

    Po latach okazało się, że p. Staszek miał układ z chłopcami z ASO. Ci
    najnormalniej w świecie kradli. Wpisywali w książkę wymianę rzeczy X, a w
    praktyce wkładali "używkę", albo wręcz nie wymieniali części, do której Jan
    Kowalski i tak dostepu nie miał (np. wspomniany pasek rozrządu). Oryginały,
    za przysłowiową flaszkę, spieniężali sprytnemu Staszkowi.

    Po wprowadzeniu podwójnej kontroli, czy tak przez Ciebie wysmianego ISO9001,
    kradzież oraz ilość reklamacji spadła bardzo znacznie. Wiem, gdyż mój kolega
    parał się wprowadzaniem jakiegoś softu do dużego dilera Renault. Chwalił
    się, że to za jego sprawą. Coś w tym jest. Polak potrzebuje bata nad głową.

    Straszne NTG się robi. Zaraz będą krzyczeć... :)

  • 27. Data: 2008-07-22 07:35:48
    Od: " " <f...@g...pl>

    kierownik - kieruje i raportuje (raczej nie zarządza tylko wykonuje polecenja
    przełożonego dyrektora)

    koordynator : jedno-osobowe stanowisko związane z wspołpracą z innymi
    działami lub zewnętrznymi podwykonawcami

    specjalista - wykonuje co kierownik zlecił

  • 28. Data: 2008-07-23 22:59:39
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    > Bzdura. Nie ma partnerstwa w sytuacji istnienia zwirzchnictwa i
    > podległości.
    > To są antagoniści, ale mogą mieć chwilowo wspólny interes w zawieszeniu
    > broni.

    Ale dlaczego nie ma partnerstwa ? Nie każdy nadaje się do bycia przełożonym
    i nie każdy nadaje się do bycia podwładnym. Hierarchiczna struktura nie jest
    przeszkodą w partnerskim układzie.
    Przedsiębiorstwo realizuje jakieś cele za pomocą swoich zasobów, w
    szczególności zasobów ludzkich.
    Jeżeli wszyscy członkowie załogi są świadomi tych celów, to są świadomi tego
    że jadą na jednym wózku a sukces przedsiębiorstwa będzie sukcesem zbiorowym
    wypracowanym w oparciu o partnerstwo.
    W skrajnym przypadku pracownik może w ogóle nie znać celów przedsiębiorstwa
    i być zainteresowanym tylko i wyłącznie zarabianiem pieniędzy w zamian za
    wykonywanie swej pracy, polegającej np na przenoszeniu dokumentów z miejsca
    A do miejsca B.
    Nie znając celu nigdy nie będzie miał punktu odniesienia do oceny swej pracy
    pod kątem jej przydatności i wartości dla przedsiębiorstwa. Jeżeli
    przenoszone dokumenty lub sam proces ich przenoszenia przestanie być
    przydatny - nieprzydatny również stanie się pracownik. Dojdzie do konfliktu
    interesów i antagonizmów pomiędzy pracownikiem a pracodawcą. Teoretycznie
    wystaczy znać cel swej pracy w przedsiębiorstwie i cele przedsiębiorstwa aby
    umieć reagować na zachodzące zmiany i na partnerskich zasadach budować
    relacje z pracodawcą, chyba że pracownik całe życie chce tylko i wyłącznie
    przenosić te dokumenty niezależnie od zmian w otoczeniu, ale wtedy to
    problem tylko pracownika i braku umiejętności przystosowania się.
    Przystosowani żyją dłużej.
    --
    Jackare

  • 29. Data: 2008-07-24 01:24:51
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Any User wrote:

    > Nie kłamię. W polskich firmach pracuje się "w pocie czoła",

    Chlopie, pojdz do pierwszej lepszej galerii handlowej czy butiku w III
    czy IV RP i zobacz jak wyglada ten pot z czola i profesjonalizm panienek
    i/lubi dzendelmenow co tam pracuja. Miny maja takie jakby im ktos pol
    rodziny wymordowal lub zostalo im 3 dni zycia. Kultura, chec pomocy i
    obeznanie mizerne. Usmiechu zasadniczo brak.

    Nastepnie pojdz sobie do dowolnego sklepu z butami czy odzieza w
    dowolnej czesci cywilizowanej Europy, lub USA (polecam Macy's) -
    zobaczysz jak wyglada profesjonalna obsluga.

    w Google na
    > sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    > interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    Ja tez w pracy ustalam wlasny rytm pracy i rozrywek. Jak mam ochote ide
    na spacer do parku, na zakupy, posiedziec w knajpie, urwac sie wczesniej
    albo zostac w domu i pracowac zdalnie. Jakos szefostwo nie zarzuca mi
    brak efektywnosci. A moze powinni mi wyznaczyc liczbe pomyslow czy
    usprawnien na dzien?

    Jacek

  • 30. Data: 2008-07-24 02:20:27
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Magieer wrote:

    > Książkowy, ale IMO w wielu przypadkach zbędny i znacznie spowalniający
    > pracę.

    To nie tak latwo przewidziec przed zakonczeniem projektu.

    > Swego czasu robiliśmy stronę korporacyjną. Każdy miał określić swoje
    > potrzeby i oczekiwania. Koordynator, czy raczej w tym wypadku szef
    > projektu, miał spiąć całość klamrą i dalsze rozmowy prowadzić już z
    > podmiotem wykonującym zlecenie. Ale gdzie tam! Cała papierkowa robota
    > trwała... 2 miesiące, czyli jakieś 10 razy więcej dni roboczych niż
    > robilibyśmy to na polskich warunkach. Podkreślam jedną rzecz.
    > Biurokracja jest zbędna w _wielu_ przypadkach, co nie znaczy we
    > _wszystkich_.

    Poziom biurokracji zalezy od wiedzy i doswiadczenia osoby kierujacej, a
    takze od obowiazujacych przepisow. Akurat tworzenie strony korporacyjnej
    dla duzej firmy (nie wiem czy o takiej piszesz) jest szalenie klopotliwe
    ze wzgledu na sinusoidalne widzimisie szefow poszczegolnych dzialow.
    Dokumentacja w takim miejscu ma kluczowe znacznie, gdyz kazda zmiana
    moze miec spore konsekwecje finansowe i czasowe.
    Ja nigdy nie zalatwiam niczego na "gebe", ba nawet bez kopletnej
    dokumentacji, od czasu kiedy budujac pewien system dla firmy w Polsce
    okazalo sie ze szef dzialu zakupow przemilczal dosyc istotny przypadek.
    Zaakceptowal nawet wersje testowa. Kiedy zycie wylapalo braki systemu,
    oczywiscie nie bylo winnych. Wszyscy wyparli sie testowania systemu, a
    ow kierownik bijac sie w piersi przekonywal ze od samego poczatku
    podkreslal jak wazny ow przypadek dla firmy jest.

    > Znajmości, czy umiejętność znalezienia się w kryzysowej sytuacji mają
    > się nijak do "chłopca od ksero", chyba zgodzisz się ze mną?

    Zapominamy o umiejetnosci dostosowywania sie do wymogu sytuacji...

    > Te dwa elementy można uprzednio przetestować i odpowiedzieć na pytanie,
    > czy pan X będzie odpowiednią osobą do skoordynowania projektu CRM dla
    > dużej firmy kurierskiej, czy sieci hurtowni. Czy od takiego osbnika
    > będziesz oczekiwał umiejętności prostego i szybkiego naklejania
    > znaczków? :)

    Od takej osoby bede oczekiwal elastycznosci. Kropka. Jezel naklejenie
    kilkudziesieciu znaczkow bedzie sprawa zycia i smierci, a jedyna wolna
    osoba bedzie X, ktory pokaze mi gest Kozakiewicza, to dlugo razem nie
    popracujemy.

    > Znowu ZONK. Oddajesz auto do pania Henia a nie do ASO. Jeżeli mógłbyś
    > pozwolić sobie na serwisowanie auta, obchodziłbyś warsztaty złotyc
    > rączek szerokim łukiem. Oczywiście nie piję do Ciebie a do milionów
    > rodaków. W ASO takich problemów _teoretycznie_ nie powinieneś mieć.

    Dam Ci przyklad ze swojego podworka (sadze ze mieszkam kawalek od
    Ciebie). Dwa zdania wprowadzenia. Primo - jestem osoba ktora samochod
    traktuje jak kuchenke mikrofalowa. Ma dzialac kiedy potrzeba i sluzyc do
    czego jest przeeznaczona. Uczuc zadnych do tego ustrojstwa nie mam.
    Secundo - podobnie jak na kuchenkach mikrofalowych, sa samochodach sie
    nie znam. Wiem co zrobic by grzac. Kropka.
    Autoryzowanych warsztatow marki swojego samochodu mam w rozsadnej
    odleglosci 2. Bylem w kazdym z nich, kiedy samochod byl jeszcze na
    gwarancji. Trzeciej takiej bandy bezuzytecznych, zadufanych fagasow
    ciezko gdzie indziej znalesc. Gamonie Ci maja horrendalne stawki
    godzinowe (ale to nic), w dzialaniu podobni sa do hindusow z helpdesku
    Microsoftu, TimeWarner czy innych takich. Zatem podazaja zawsze wg.
    jakiegos glupkowatego schematu, bez wzgledu na to co sie dzieje, a
    zegareczek cyka. Efekt koncowy jest taki, ze zanim dojda do zgloszonego
    modulu, 3/4 czasu poswieconego na naprawe zajmuje im sprawdzenie
    wszystkiego po kolei. Dla takiego gamonia jestem nierospoznawalnym
    numerkiem na kluczykach, zreszta gamon dla mnie takze - przypisani z
    lapanki do zlecenia. By nie byc goloslowny, samochod mial problem z
    ABSem, byl w autoryzowanym serwisie x4. Gamonie (inaczej o nich nie
    powiem) po sprawdzeniu silnika (3/4), dochodzili do wniosku, ze problem
    jest z ABSem, wiec przy kolejnych wizytach wymienili, komputer, costam
    do ABSu, i wiele innych pierdol, po ktorych problem nie zniknal.
    Przy innym problemie (pala sie kontrolka niskiego poziomu plynu
    chlodniczego), gamonie nie potrafili zgianozowac usterki (komputer
    pokazuje, ze malo plynu), a kiedy po obowiazkowym sprawdzeniu silnika
    doszli do tego ze czujnik jest uszkodzony, postanowili wymienic caly
    zbiornik z rurkami, czujnikeim etc, etc.
    Oczywiscie do gamoni trzeba sie umawiac z kilkudniowym wyprzedzeniem.
    Pan Henio, a wlasciwie Chinczyk Patrick, ma stawki o polowe nizsze,
    wystarczy jeden telefon a przyjedzie odebrac samochod z domu, i place mu
    za efekt nie za godzine. Potrafil naprawic ABS, wymienic czujnik, a
    warsztat ma na 4 stanowiska, calkiem niezle wyposazony o ile ja laik
    moge to oceniac. Nie ma za to szyldu "autoryzowany warsztat", nie myje
    samochodu po kazdej wizycie, nie zaklada mi firmowych workow foliowych
    na siedzenia z nadrukowana marka firmy, a na podlodze raz polozyl mi
    kawal gazety, zamiast aliganckich takze firmowych ochraniaczy.
    Jak Patrick czeogs nie ma, zabiera samochod na przejadzke do innego
    warsztatu na diagnozowanie, nie obchodzi mnie to. Grunt ze kiedy jest
    potrzeba, Henio jest; potrafi powiedziec co trzeba bedzie trzeba
    wymienic niedlugo, bez obawy ze mnie orznie ani ja jego. Podobnych jak
    Chinczyk Patrick mechanikow jest w okolicy cale mnostwo. Bo maja to
    czego tym okolicznym gamoniom brakuje - pomyslunek, elastycznosc i
    indywidualne podejscie do klienta.

    > Czasem lepiej postawić dodatkowego kompa, kupić soft, zatrudnić
    > człowieka, niż przepychać się z jakimiś freelancerami, czy agencjami.

    Zasoby nie sa z gumy. Jako osoba odpowiedzialna za finanse nie chcialbym
    zatrudniac osoby "na wszelki wypadek", bo moze sie kiedys przyda.

    > Jako osoba zarządzająca działem marketingu musisz mieć wiedzę na temat
    > programów graficznych.

    Prawda. Wiedza ta jest niezbedna by byc dobrym kierownikiem.

    Nie znaczy to, że będziesz robił skład, ale w
    > bardzo szybko, bez pomocy osób trzecich ocenisz możłiwości kondydata.

    I tak i nie. Mozliwosci to nie wszystko. Moze to leser, albo kawal wala?
    To wszystko czas okaze.

    > Mało tego, będziesz w stanie ocenić ogrom prac, który nieoczekiwanie
    > spada na Ciebie. Pozwoli to, z odpowiednim wyprzedzeniem zaradzić takiej
    > sytuacji.

    Znow i tak i nie. Patrzac po ostatnich moich 2 tygodniach, twierdze
    dalej ze niektore rzeczy spadaja jak grom.

    > A może strach przed zawalonym projektem?

    Heh, mozliwe... Ale i tak projekt poszedl na dno. Kiedys uczono mnie ze
    wielka sztuka jest wiedziec kiedy poddac projekt.

    > Wierz mi. Sposób działania wielu polskich firm przerasta naszych
    > odpowiedników z zagranicy. Z wileu względów możmy być dumni z faktu, iż
    > nam się chce. W krajach rozwiniętych i zamożnych, wielu ludziom po
    > prostu już tak nie zależy na harówie. Dzień upływa w miłej i
    > bezstresowej atmosferze. Robisz tylko to, co masz robić. Nie wpadnie do
    > Ciebie kolejny nawiedzony przełożony manipulując Tobą, abyś zrobił to,
    > czy tamto. Z czymś takim do tej pory "na Zachodzie" się nie spotkałem.

    Kultura insza, prawda? Nie to ze nie zalezy im na ciezkiej pracy. Inny
    sposob zarzadzania i tyle. Paradoksalnie, bardzo efektywny.

    > :) To tak jak z lewoskrzydłowym i bramkarzem. Muszą być nieco pierd*ci,
    > żeby dobrze grać.

    Wybacz nie rozumiem. To ma cos wspolnego z pilka nozna? Nie znam sie na
    tym sporcie zupelnie.

    > Bo przez dłuższy czas byłem/jestem zatrudniony u jednego pracodawcy.
    > Bo dopiero od niedawna zacząłem odpowiadać na telefonu rekruterów.
    > Bo jestem po przeczytaniu kilkunastu ogłoszeń, gdzie nie widzę większych
    > różnic pomiędzy specjalistą, menedżerem(kierownikiem) a koordynatorem.
    > Bo w jednych ogłoszeniach koordynator jawi się niemal jak półbóg, aby w
    > kolejnych warunkiem aplikowania był rok na stanowiku asystenckim.
    >
    > Mówiąc króko:
    > Bo nie wiem, czy praca "koordynatora" jest stanowiskiem, na które chcę
    > aplikować/kontynuować rozmowy.

    Ja obecnie pracuje jako koordynator, wczesniej pracowalem jako
    kierownik, wczesniej jako konsultant, wczesniej jako kierownik,
    wczesniej jako specjalista, itede... az do zuczka malego...
    Zaprawde powiadam Ci (i o czym pisalem w 2 poscie), waznosc stanowiska
    zalezy tylko i wylaczenie od struktury (i widzimisie firmy). Wiec nazwa
    stanowiska wcale nie musi wskazywac miejsce w drzewku firmy...

    Jacek