PracaGrupypl.praca.dyskusje › bank przekazał info pracodawcy

  • 1. Data: 2008-07-18 15:48:40
    Temat: bank przekazał info pracodawcy
    Od: Romek Roman <r...@g...com>

    Czesc,

    wystapila taka sytuacja:

    1. bank wyplacil omylkowo podwojne wynagrodzenie od danego pracodawcy
    (sporej liczbie osob),
    2. bank poprosil za posrednictwem pracodawcy o zwrot omylkowo
    wyslanych pieniedzy,
    3. po uplywie wyznaczonego terminu bank wyslal liste osob, ktore nie
    zwrocily pieniedzy do pracodawca
    4. pracodawca upomnial niesfornych pracownikow :)

    w zwiazkow z tym mam pytanie: czy bank mial prawo do pkt.3 tzn
    wyslania takiej listy do pracodawcy ?

    Romek

  • 2. Data: 2008-07-18 15:53:54
    Temat: Re: bank przekazal info pracodawcy
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > 4. pracodawca upomnial niesfornych pracownikow :)
    >
    > w zwiazkow z tym mam pytanie: czy bank mial prawo do pkt.3 tzn
    > wyslania takiej listy do pracodawcy ?

    bank naruszyl tajemnice bankowa....

    skladasz informacje z podejrzeniem popelnienia przestepstwa oraz wynajmujesz
    dobrego prawnika i zadasz duuuuuzego odszkodowania.... ;) (albo podchodzi po
    ludzku i machasz reka na polska rzeczywistosc ;)

  • 3. Data: 2008-07-18 15:59:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    info napisał(a):
    > skladasz informacje z podejrzeniem popelnienia przestepstwa oraz wynajmujesz
    > dobrego prawnika i zadasz duuuuuzego odszkodowania.... ;) (albo podchodzi po
    > ludzku i machasz reka na polska rzeczywistosc ;)

    Odszkodowania za co ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-07-18 16:11:22
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    > Odszkodowania za co ?
    >

    > --
    > Mithos

    Odszkodowanie za narażenie klienta na taki burdel.
    Ciekawe co to za durny bank ?

    bolek

  • 5. Data: 2008-07-18 16:24:21
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > Odszkodowanie za narażenie klienta na taki burdel.
    > Ciekawe co to za durny bank ?

    kiedys w troche podobnej sprawie ge zaplacil 10 tys. odszkodowania (ale bylo
    to jakies 4-5 lat temu)

    a za co? hmmm, to juz zalezy jak to udokumentujesz ;)

  • 6. Data: 2008-07-18 16:32:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-18, bolek <b...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Odszkodowanie za narażenie klienta na taki burdel.
    > Ciekawe co to za durny bank ?

    A w Polsce nie trzeba przypadkiem ponieść _rzeczywistej_ straty?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-07-18 16:35:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bolek napisał(a):
    > Odszkodowanie za narażenie klienta na taki burdel.

    A ile to jest warte ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-07-18 17:09:19
    Od: sz <s...@b...no>

    info wrote:

    > bank naruszyl tajemnice bankowa....

    niby jaką to informację uzyskał pracodawca?
    nazwiska i numery kont swoich pracowników? :-D

  • 9. Data: 2008-07-18 17:14:20
    Od: Romek Roman <r...@g...com>

> [...]
    > dobrego prawnika i zadasz duuuuuzego odszkodowania.... ;) (albo podchodzi po
    > ludzku i machasz reka na polska rzeczywistosc ;)

    jeśli można, to jaki przepis konkretnie naruszył, jak ma wyglądać
    takie zgłoszenie przestępstwa i gdzie należy je złożyć ?

    dzięki

    Romek

  • 10. Data: 2008-07-18 17:15:25
    Od: Romek Roman <r...@g...com>