PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżnice: koordynator vs kierownik vs specjalista › Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    From: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Różnice: koordynator vs kierownik vs specjalista
    Date: Mon, 21 Jul 2008 16:07:17 +0000 (UTC)

    Any User pisze:
> [...]

    -w-google.html

    > Nie kłamię. W polskich firmach pracuje się "w pocie czoła", w Google na
    > sporym luzie. Owszem, w Google nie pracuję, ale praca tam mnie
    > interesuje i dużo na ten temat czytam, zatem *coś* wiem.

    Nie będę wchodził w polemiki. Jeśli nie rozumiesz, w jaki sposób to, co
    Google oferuje swoim pracownikom zwiększa ich wydajność (jak również
    czas, jaki spędzają oni pracując), nie mamy o czym rozmawiać.

    Jubal (a że nie jesteś w stanie zrozumieć, czemu nie zawsze należy
    żyłować pracowników na 110%, to wiemy)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    While your friend holds you affectionately by both your hands you are
    safe, for you can watch both of his.