PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Date: 23 May 2003 02:09:41 -0700

    "mozgulek" <m...@N...gazeta.pl> writes:

    [..]

    > Wątek drugi - praca za pieniądze
    >
    > Oczywiście w długim okresie czasu należy żądać satysfakcjonującego
    > wynagrodzenia za swoją pracę. Ale proszę nie zapominać, że zarabiane
    > pieniądze są kosztem dla pracodawcy. Aby dużo zarabiać należy przynosić
    > pracodawcy duże korzyści. A to oznacza, że często należy właśnie pracować dla
    > samorozwoju, samorealizacji, zwiększenia umiejętności i doświadczenia.
    > Rozumiem więc, że czasami trzeba nawet pracować za darmo!!!!. Uważam jednak,
    > że trzeba patrzeć na sprawę długookresowo. Ja pracowałem 3 miesiące w
> [...]

    generalnie sie zgadzam. tak czytajac jeszcze cos mi sie nasunelo:

    warto w ogole przez caly czas swojjej pracy zawodowej inwestowac w
    siebie i swoje umiejetnosci. czytac prase fachowa, ksiazki,
    interesowac sie na biezaco tym, jka to robia inni, bo moze cos nowego
    wymyslili i sie przyda... probowac nowych rzeczy.

    i nie traktowac tego co powyzej jako obowiazku pracodawcy i czegos, c
    on nam powinien zapewnic za jego pieniadze...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net