PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
  • Data: 2003-05-30 07:10:14
    Temat: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Od: "babla" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zgadza sie. jest jeszcze inne niebezpieczenstwo. w pewnych
    > srodowiskach sa ludzie, ktorzy chronicznie nie znosza, jak
    > "ingerujesz" w ich obowiazki
    Jasne. Ja podałem jedynie pewne ogólne prawdy "zaokrąglone do średniej
    krajowej". Przyzna koleżanka, że podejście Carrie jest jak najbardziej OK.
    Gdyby była dobrym programistą nie zastanawiałbym się czy ją zatrudnić.

    > tak wiec wpadlam na prostacki wrecz pomysl [...]
    > i co on mi na to? [...]
    Cóż, nie zauważyłaś jeszcze że w branży IT kobiety trakuje się jak
    "murzynów"?
    Czy nie mówiono Ci, że "to nie jest miejsce dla Ciebie"?

    Pracodawcę nigdy nie będzie interesowało jakiej pci jesteś tylko ile mu
    przysporzysz pieniążków.
    Procownika reprezentującego pracodawcę będzie interesowało wszystko inne co
    może nie mieć związku z pracą a co może podważyć twoją przydatność w firmie.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej