PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Re: Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
  • Data: 2003-06-03 20:05:46
    Temat: Re: Re: Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "babla" <n...@s...pl> writes:

    > Wiem to m.in. po lekturze książki "E-mailem z doliny krzemowej" i
    > korespondencji z autorem książki. Polecam!

    to znaczy co wiesz? ze w firmach w dolinie krzemowej sprzataczka,
    ktora ma powiedzmy z tysiac udzialow fimy, moze podejsc do admina i mu
    robic uwagi na temat jego pracy?

    powtorze jeszcze raz: czysta teoria.
    zyje od 5 lat w dolinie krzemowej i pracuje w sektorze IT.

    takiego dziwa jeszcze nie widzialam. po pierwsze dlatego, ze
    sprzatajacy firme to jest inna firma wynajeta na zlecenie.
    (nie widzialam tutaj nigdzie sprzataczek na etat!!)
    po drugie dlatego, ze nawet jesli ktos ma iles-tam akcji, to do cudzej
    roboty sie nie wtraca i jest to bardzo niemile widziane.

    jesli sie ma uwagi do cudzej pracy to procedura jest taka:
    idzie sie do managera tej osoby i wyjasnia sprawe, przy czym zebby byc
    potraktowanym powaznie nalezy wyjasnic o co chodzi i uzasadnic.
    uzasadnienie oczywiscie najlepiej zeby przedstawialo sie z punktu
    widzenia korzysci dla firmy.

    jesliby zas sprzataczka (czy dowolna inna osoba pracujaca w firmie a
    nie majaca nic do czynienia bezposrednio z takim adminem czy innym
    pracownikiem) tak sobie podeszla do innego pracownika i zaczela mu
    robic uwagi, ze sie leni, cos tam robi zle - to na drugi dzien taka
    sprzataczka dostalaby opieprz od swojego managera za niewlasciwe
    zachowanie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net