PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
  • Data: 2003-05-29 12:14:13
    Temat: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Od: "babla" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dużo ludzi? Czy kolega (koleżanka?) życzy mi schizofrenii? ;)
    Rozmnażanie się nie jest li tylko domeną psychologii ;o)

    > Ale tak na ucho - też bym chciała podwyżkę... ;)
    Bądź cierpliwa. Jak nie dadzą zmień pracę. Z twoim podejściem nie sądzę
    żebyś miała problemy.
    Odpowiedz sobie jednak na pytanie: Czy gdybyś była na miejscu swojego
    pracodawcy to zapłaciłabyś sobie takie pieniądze jakie teraz otrzymujesz?
    Jeśli nie, to musisz podnieść swoje kwalifikacje i być bardziej pracowita -
    wykazać więcej inwencji twórczej.

    P.S.
    Jeśli od czasu do czasu zaproponujesz szefowi - sama od siebie - jakieś
    alternatywne rozwiązanie na którym zaoszczędzi/zyska to wierz mi, będziesz
    awansować - statystyka to potwierdza.

    P.S. II
    Bierz na siebie więcej obowiązków niż inni - nawet te za które Ci nie
    płacą - a w razie redukcji etatów będziesz ostatnia na liście.
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej