PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
  • Data: 2003-05-30 11:17:49
    Temat: Re: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Od: "babla" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale tu nie mialo nic do rzeczy,
    Moja koleżanka szukała ponad rok pracy w trójmieście jako programista - ja
    nie miałem z tym nigdy żadnych problemów. Często słyszała, że woleliby
    mężczyznę....
    ... stąd moja opinia.

    > spotkal sie z taka sama reakcja. [...]
    > ten facet byl ostatnim mulem i tyle.
    W takim razie niezaprzeczalnie masz rację - "był ostanim mułem".

    > od tej strony rzecz biorac wszelakie uklady w firmach scisle
    > prywatnych z jednym wlascicielem sa naprawde proste i nieskomplikowane.
    To prawda.
    Widywałem jednak duże firmy reprezentowane przez pojedyncze osoby które
    jednoznacznie utożsamiały się ze swoją firmą. W USA istniała swego czasu
    praktyka, aby pracownikom sprzedawać po preferencyjnej cenie akcje firmy
    (specjalne fundusze) - wtedy nawet sprzątaczka będzie miała prawo zwrócić
    uwagę administratorowi sieci, że "lepiej by się czymś zajął, a nie grał w
    pasjansa".

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej