PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    From: "slawek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie
    [][][]>
    Date: Thu, 15 Jan 2004 14:52:11 +0100

    Użytkownik "Igor Truszkowski" <i...@d...com> napisał w wiadomości
    news:slrnc0d4le.dqa.igor@escargot.daftland.com...
    > [slawek]

    > Nikt Ci tego nie zabroni, ale jak przyjdzie czas, kiedy będziesz
    > musiał z tej pracy utrzymać siebie a może i rodzinę, to będzie Ci głupio,
    > że w okresie studenckim lub wczesnoabsolwenckim zdumpingowałeś (m.in.)
    > ten rynek tak, że właściwie po latach studiów, za prace umysłową
    > zarabiasz na waciki.
    > A to jest ogólna tendencja. Obserwując co studenci wyprawiają z cenami
    > za niektóre usługi i zastanawiam się ile to jeszcze może potrwać.
    > Zleceniodawcy są już tak przyzwyczajeni do śmiesznie niskich cen,
> [...]

    W pełni się z Tobą zgadzam. Tyle, że nie jestem studentem już. Mam dyplom i
    co? Mam się unosić honorem i nie robić za taką cenę jaką kształtuje rynek i
    nie zarobić nic? Czasy są jakie są i nic na to się nie poradzi. A tacy
    panowie którzy się wypowiedzieli wcześniej to zwykli krzykacze którzy poza
    "ja pierdole" nie zaprezentowali nic ale pewnie marzą im się zlecenia za
    tysięce. Im chyba nie szkodze bo pewnie nic nie potrafią i i tak nic by nie
    zarobili. A co do innych to niestety ja nie czuję się winny - taką sytuację
    zastałem na rynku i do takiej staram się dostosować. Jak sam zresztą
    napisałeś każdy się stara utrzymąć na powierzchni.

    pozdrawiam