PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-16 13:22:07
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "slawek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4007d57d@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I dzięki Bogu ;)

    Ja też przyłączam się do podziękowań

    > Pamiętaj tylko, że skuteczność takiego bannera jest bliska zeru. Nikogo
    nie
    > podnieci latający tekścik.
    > Wyobraź sobie, że jeden głupi banner może kosztować całkiem powazne
    > pieniądze i może nad nim pracować cały zespół ludzi, którzy wymyślą
    > oryginalną koncepcję i ją profesjonalnie zrealizują.

    Po pierwsze to tak naprwdę skuteczność każdego bannera oscyluje przy
    wartośći 0.43%. Jeśli publicznie Ty oświadczasz, że robisz bannery co mają
    powiedzmy 10% to ja Ci gratuluje wyobraźni. Nie wiem też czemu się uparłeś
    przy tych tekstowych i wszyscy tak się rzucili na to. Przecież nie tylko
    takie się robi. To jest podana cena minimalna za banner "minimalny" a
    przecież to klient dokonuje wyboru czy taki go zadowala czy też nie. Jeśli
    chce bardziej "bijący po oczach" i efektowny to taki też dostaje. I nie
    muszę też sobie wyobrażać, ze taki banner może kosztować poważne pieniądze,
    bo doskonale wiem, ze może. A ponad to zastanów się troszkę. Ktoś kto ma
    jakiś swój mały serwisik, który mu praktycznie przynosi małe dochody a w
    gruncie rzeczy jest jakąś tam jego "zabawką" i taki ktoś chce banner
    reklamowy, to sądzisz, że on będzie chciał banner za powiedzmy 500 złotych ?
    Nie, on będzie chciał przyzwoity za 10, 20 czy też 30. I nie wiem czemu Ty
    masz z tym problem skoro zainteresowani - ja i moi klienci są zadowoleni. A
    Tobie pewnie by podziękowali bo może Ty jak nie weźmiesz 100 najmniej to
    nawet nie chcesz rozmawiać.

    > Widzisz, i tu tkwi Twój problem. My nie korzystamy z szablonów. Nam nie
    > płacą za skorzystanie z gotowych wzorców, tylko za zrobienie czegoś
    > oryginalnego.

    Ja nie mówię o prostych szablonach www, efektów itp. Ale to Ty masz problem
    skoro nie wiesz o tym, że wiele rzeczy można sobie ułatwić i przyspieszyć
    pracę i to wcale nie powielając czegoś co się robiło wcześniej. A widocznie
    nie wiesz skoro z miejsca do głowy Ci przyszły prostackie szablony i
    klepanie masówki. Wybacz jednak nie będę Cię uczył fachu

    > Wyobraź sobie, że w swoim życiu zrobiłem prawdopodobnie więcej serwisów
    WWW

    Jak napisałeś - prawdopodobnie. A jak widzę nie jesteś zawalony pracą :)

    > Popatrzmy:
    > - dojście do pomysłu, który może zaintrygować odbiorcę
    > - wstępny projekt graficzny
    > - znalezienie odpowiednich fotek, bądź wykonanie własnych, ew. wykonanie
    > rysunków
    > - upakowanie tego do bannera, oprogramowanie
    > Naprawdę robisz to wszystko w godzinę? W takim razie jesteś geniuszem i
    > powinieneś zarabiać co najmniej 1000 zł/h.

    - pomysłów mi nie brakuje
    - czesto klient ma już wizje i chce tylko jej realizacji
    - szukać? no wybacz i Ty jesteś profesjonalistą i nie masz zasobów do
    których tylko sięgasz?
    I powtarzam po raz ostatni godzina to na prosty banner jeśli taki sobie
    życzy klient. Czy ja gdzieś napisałem, ze z bardziej złożoną grafiką robie w
    godzine ?

    > Przygotowań - trochę, projektów - oczywiście, dokumentacji - niewiele. Tym
    > się rózni zawodowiec od dzieciaka, który sobie usiądzie na 10 minut przy
    > komputerze i jest z siebie dumny, bo zrobił stronę WWW albo banner. Może
    > kiedyś dotrze do Ciebie, że wszystko warto najpierw zaplanować i
    przemyśleć.

    "Zawodowiec" :) No wybacz ale dyplomu nie będę Ci wysyłał. A po drugie umyka
    Ci ktoś w tym wszystkim najważniejszy - klient. Jeśli go nie obchodzą
    wstępne projekty i dokumentacje, dogaduje się z nim i po prostu ustalamy
    jaki on chce efekt końcowy to w czym Ty masz problem ? A projektów i
    dokumentacji też przygotowałem trochę więc nie musisz mi mówić.

    > Otóż to - ma być profesjonalnie, zgodnie z jego wizerunkiem i oryginalnie,
    > nie z szabloniku.

    Nie, ma być tak jak chce klient i to jest priorytet. A to czy jest to wtórne
    czy nie, czy się podoba czy nie też weryfikuje klient a na pewno nie Ty. A
    jak pisałem gdyby mu się nie podobało to by nie zapłacił i już. Jak widzisz
    chyba nie mam takich problemów jak Ty skoro nie biorę z góry pieniędzy. I
    jakoś się na tym nie przejechałem. Współczuje Twoim klientom jeśli dla
    Ciebie najważniejszy jest profesjonalizm w Twoim rozumieniu własnym i
    samozadowolenie a nie zadowolenie klienta.

    > Zapewnie mieszkasz z rodzicami?

    ? O to ciekawa koncepcja :) A Ty zapewne z dziadkami :)

    > tu
    >
    > Gdybyś miał odrobinę sprytu, zauwazyłbyś, że moje portfolio jest w
    podpisie.
    > Jeżeli masz problemy ze znalezieniem dołu postu, podam Ci jeszcze raz:
    > http://addy.home.pl

    Mówiłem ogólnie o wcześniejszych wypowiedziach.
    Ale jakoś mnie nie powaliło też a wczytuje sie marnie to Twoje portfolio.

    > po
    >
    > Wolę zrobić jeden porządny i dobrze płatny projekt w miesiacu, niż 30 byle
    > jakich bannerków za 10 zł. Preferuję jakość, nie ilość.

    Ja preferuje zadowolenie klienta z tego co otrzymuje. A to co robie staram
    się robić jak najlepiej. NIe robie w gruncie rzeczy dla siebie a dla tego co
    mi płaci i to jest dla mnie wyznacznikiem. I tym się różnimy bo Ty
    najwyraźniej robisz głównie dla siebie. Dodatkowo masz kosmiczne ceny które
    próbujesz usprawiedliwić swoim wątpliwym profesjonalizmem. I pewnie z
    doskoku uda Ci się złapać jakiegoś naiwnego, zrobisz zlecenie raz na 3
    miesiące a ponieważ lekko Cię to wkurza jednak, bo cienko przędziesz to
    rzucasz się na innych bo to przecież wszyscy winni tylko nie Ty. Naucz się
    za swoje porażki winić tylko siebie i wyciągaj z nich wnioski. Radzę Ci to
    od serca.

    pozdro