PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-16 12:13:43
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu8iqc$i66$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem czemu mnie obrażasz i oceniasz. Nie byłeś moim klientem nigdy.

    I dzięki Bogu ;)

    > Prawda jest taka źe prosty tekstowy
    > banner robi się bardzo szybko i to nie jest duży nakład pracy

    Pamiętaj tylko, że skuteczność takiego bannera jest bliska zeru. Nikogo nie
    podnieci latający tekścik.
    Wyobraź sobie, że jeden głupi banner może kosztować całkiem powazne
    pieniądze i może nad nim pracować cały zespół ludzi, którzy wymyślą
    oryginalną koncepcję i ją profesjonalnie zrealizują.

    > Wam po prostu brakuje odpowiedniego
    > podejścia. Krótko mówiąc nie umiecie pracować, korzystać z własnych
    > bibliotek, wzorców i szablonów.

    Widzisz, i tu tkwi Twój problem. My nie korzystamy z szablonów. Nam nie
    płacą za skorzystanie z gotowych wzorców, tylko za zrobienie czegoś
    oryginalnego.

    > Pewnie też nie znacie dobrze narzędzi którymi się posługujecie.

    Wyobraź sobie, że w swoim życiu zrobiłem prawdopodobnie więcej serwisów WWW
    niż Ty bannerków.

    > I ja nic nie poradzę, że jak jakiś mądry tu
    > napisał prosty banner robi się dwa dni itp.

    Popatrzmy:
    - dojście do pomysłu, który może zaintrygować odbiorcę
    - wstępny projekt graficzny
    - znalezienie odpowiednich fotek, bądź wykonanie własnych, ew. wykonanie
    rysunków
    - upakowanie tego do bannera, oprogramowanie
    Naprawdę robisz to wszystko w godzinę? W takim razie jesteś geniuszem i
    powinieneś zarabiać co najmniej 1000 zł/h.

    > Wniosek taki, że Wy byście nie zarobili skoro dla Was wszystko
    > to full pracy, pasmo piętrzących się kłopotów a zrobienie czegokolwiek
    > wymaga nieziemskich przygotowań, projektów i tony dokumentacji.

    Przygotowań - trochę, projektów - oczywiście, dokumentacji - niewiele. Tym
    się rózni zawodowiec od dzieciaka, który sobie usiądzie na 10 minut przy
    komputerze i jest z siebie dumny, bo zrobił stronę WWW albo banner. Może
    kiedyś dotrze do Ciebie, że wszystko warto najpierw zaplanować i przemyśleć.

    > Klienta nie obchodzi nic prócz efektu końcowego i już.

    Otóż to - ma być profesjonalnie, zgodnie z jego wizerunkiem i oryginalnie, a
    nie z szabloniku.

    > Co do cen i rynku. Ja na to nic nie poradze. Proste - mase ludzi to robi,
    > studentów, pasjonatów, itp. i ceny są jakie są. Jedni przyjmują postawe
    > sfrustrowanego "fachowaca" i zaczynają atakować wszystkich na około inni
    > pracują i starają się dostosować do sytuacji.

    Zapewnie mieszkasz z rodzicami?

    > A podsumowując to każdy jak jeden (może z małym wyjątkiem jednego kolegi)
    tu
    > rzuca błotem, ocenia a żaden nie pokazał ani grama swego dorobku.

    Gdybyś miał odrobinę sprytu, zauwazyłbyś, że moje portfolio jest w podpisie.
    Jeżeli masz problemy ze znalezieniem dołu postu, podam Ci jeszcze raz:
    http://addy.home.pl

    > Jeden
    > napisał "mam zamiar może za miesiąc" buhehehe. A reszta ? Robicie chłam i
    po
    > prostu nikt nic u Was nie chce zamówić i taka też jest prawda.

    Wolę zrobić jeden porządny i dobrze płatny projekt w miesiacu, niż 30 byle
    jakich bannerków za 10 zł. Preferuję jakość, nie ilość.

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    () ascii ribbon campaign against html mail and vcards