PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-15 17:22:47
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "Wirgiliusz Dryło" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu65kj$l15$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Igor Truszkowski" <i...@d...com> napisał w wiadomości

    > zabroni ?

    > powierzchni.
    > >

    > W pełni się z Tobą zgadzam. Tyle, że nie jestem studentem już. Mam dyplom
    > co? Mam się unosić honorem i nie robić za taką cenę jaką kształtuje rynek
    > nie zarobić nic? Czasy są jakie są i nic na to się nie poradzi. A tacy
    > panowie którzy się wypowiedzieli wcześniej to zwykli krzykacze którzy poza
    > "ja pierdole" nie zaprezentowali nic ale pewnie marzą im się zlecenia za
    > tysięce. Im chyba nie szkodze bo pewnie nic nie potrafią i i tak nic by
> [...]

    Witam,
    to może sie i ja wtrace...
    chodzi o prostą sprawe...
    zacytuje coś - pozwolisz...
    ------------------
    BanneryCena bannera w Flash to 10 PLN. Czas wykonania to 1-2 dni. Cena ulega
    zmianie jedynie w wypadku konieczności zastosowania skomplikowanej grafiki.
    Strony WWW wizytówka firmy: Strona www, nie zawierająca podstron.
    Cena od 30 - 50 PLN. Wykonanie 1-2 dni
    średnia witryna: Strona głowna i 2-6 podstron. Cena 100 PLN. Wykonanie 3-6
    dni.
    duża witryna: Strona głowna i więcej niż 6 podstron. Cena 150PLN. Wykonanie
    4 -10 dni.
    ------------------
    a z ta prosta sprawa to jest tak, ze nie tylko niska cena ale i jakosc
    decyduje o tym
    co i czy w ogole sie sprzeda... Mysle, ze ze swoim podejsciem powinienes
    sprobowac raczej na allegro.pl i rynek Cie zweryfikuje dosc szybko - nic nie
    sprzedasz...
    :)
    inna sprawa, ze Twoja "sprawnosc" jest niska, i zeby zyc z tego musialbys
    sobie
    fabryke w chinach postawic...
    mysle, ze nie wygrasz z takim podejsciem...
    i jesli nawet cos zaczniesz sprzedawac, to nie odczujesz tego, nie mowiac
    o kosztach jakie ponosisz - moze nieswiadomie...
    ile kosztuje godzina Twojej pracy ?
    10 zł za jeden lub dwa dni pracy nad bannerem
    (...)
    słuchaj, nikt Ci zle nie zyczy i zamiast sie stawiac lepiej to przemysl

    pozdr,