PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-16 07:22:44
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu6lb4$rej$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No jak Ty robisz prosty banner w dwa dni to ja sie nie dziwie Twojej
    > frustracji :) Ja robie w mniej niż godzine :)

    Oczywiście, można zrobić banner w godzinę, można zrobić wizytówkę WWW w trzy
    godziny. Tyle, że zrobienie samego _przyzwoitego_ projektu graficznego
    zajmuje więcej i kosztuje drożej niż 30 zł. Piszesz, że robisz za ceny,
    które dyktuje rynek i wolisz zarobić 10 zł niż nie zarobić nic. Tyle, że Ty
    sam przyczyniasz się do tego, że ten rynek tak wygląda. Naprawdę trzepiesz
    po 10 bannerków dziennie i utrzymujesz z tego rodzinę?
    Powiedzmy sobie szczerze - klient, którem uwciśniesz taką stronę za 30 zł
    dostanie gówno i więcej już do Ciebie nie wróci, bo będzie miał wrażenie, że
    został zrobiony w jajo. Miałem ostatnio do czynienia z przypadkiem kogoś
    takiego jak Ty. Klient zamówił sklep internetowy w takiej taniutkiej firmie.
    Zapłacił niedużo, a po odbiorze sklep zaczął się pieprzyć - niewiele
    elementów tam działało jak trzeba. I co mu powiedziała "superprofesjonalna"
    firma? "Zrobiliśmy jak umieliśmy, ale za to najtaniej". Teraz gość będzie
    musiał zapłacić za zrobienie sklepu jeszcze raz.
    Prawda jest taka, że zawsze dostajesz to, za co płacisz. Ty się cenisz na
    10-30 zł i rzeczywiście, Twoje "dzieła" są tyle warte (choć ja osobiście bym
    nawet tyle nie dał). Ludzie są gotowi zapłacić przyzwoitą cenę za serwis
    WWW - tylko, że ten serwis też musi być przyzwoitej jakości.

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    () ascii ribbon campaign against html mail and vcards