PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-15 13:15:50
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: Igor Truszkowski <i...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    [slawek]

    > Wiesz co to wolny rynek ? Widzę, ze kolega by chciał być monopolistą i
    > ździerać z ludzi za net wizytówki które się robi w kilka chwil po 500
    > złotych. Ja prostą i gustowną wizytówkę robie za 30 i kto mi tego zabroni ?

    Nikt Ci tego nie zabroni, ale jak przyjdzie czas, kiedy będziesz
    musiał z tej pracy utrzymać siebie a może i rodzinę, to będzie Ci głupio,
    że w okresie studenckim lub wczesnoabsolwenckim zdumpingowałeś (m.in.)
    ten rynek tak, że właściwie po latach studiów, za prace umysłową
    zarabiasz na waciki.
    A to jest ogólna tendencja. Obserwując co studenci wyprawiają z cenami
    za niektóre usługi i zastanawiam się ile to jeszcze może potrwać.
    Zleceniodawcy są już tak przyzwyczajeni do śmiesznie niskich cen,
    że trudno nawet cokolwiek negocjować. Student zrobi, na piwo dostanie
    i właściwie wszyscy są zadowoleni. W krótkiej perspektywie.
    Inna sprawa, że ogólna sytuacja gospodarcza, rynek pracy, a właściwie
    jego brak itp. sprawiają, że każdy stara się jakoś utrzymać na powierzchni.
    No i trudno tu mieć pretensje.
    A wolny rynek swoją drogą, jednak są w pewnych zawodach (akurat w tym
    niekoniecznie) jakieś, nawet nieformalne, widełki cenowe w których
    wszyscy starają się mieścić i to działa.

    Pozdrawiam.

    --
    [ Igor Truszkowski <i...@d...com> `.'_@.. ]
    [ It's plugged in, it's gonna say "hey, I see ]