PracaGrupypl.praca.szukana › <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>

  • 1. Data: 2004-01-14 21:06:22
    Temat: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Wykonam banner reklamujący Twoją stronę w technologii FLASH lub GIF.
    Efektowyny banner znacznie podniesie ilość wizyt na Twojej stronie.
    Niewielka inwestycja a wielkie korzyści. TANIO i SOLIDNIE. Wykonuje również
    serwisy WWW. Serwisy WWW już od 30 PLN (wizytówka). Dynamiczne serwisy
    PHP/MySQL. Zapraszam do współpracy.

    Moje portfolio dostępne na:
    http://www.portfolio.zagan.net
    kontakt:
    gg: 3510900
    mail: w...@a...pl

  • 2. Data: 2004-01-14 21:12:32
    Od: "design-ts" <d...@w...pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    również
    > serwisy WWW. Serwisy WWW już od 30 PLN (wizytówka). Dynamiczne serwisy

    ja pierdole, moze juz nie dlugo wizytowka webowa bedzie za 10 zł ?
    szlak mnie trafia !!!
    to mozna podac do sadu o nielegalna konkurencje!!

  • 3. Data: 2004-01-14 22:02:27
    Od: "Paweł 'Pablo' Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    > ja pierdole, moze juz nie dlugo wizytowka webowa bedzie za 10 zł ?
    > szlak mnie trafia !!!
    > to mozna podac do sadu o nielegalna konkurencje!!

    eeee jakość jaką ta strona prezentuje warta jest 10 zł i ani złotówki więcej

  • 4. Data: 2004-01-15 12:59:18
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Pablo' Kowalczyk" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu4e9j$hs7$1@korweta.task.gda.pl...

    > eeee jakość jaką ta strona prezentuje warta jest 10 zł i ani złotówki
    więcej

    Chętnie zobacze Twoją. A może jesteś taki mądry a nawet najprostszej nie
    potrafisz zrobić i nie masz co pokazać. Albo jesteś taki cienki, że
    wyprodukowałeś gniota którego sam się wstydzisz upublicznić Żal mi Ciebie
    mały człowieczku. Zresztą o ile pamięc mnie nie myli to kiedyś Cię już
    wyśmiano na grupie za jakość stron które prezentowałeś :)

    pzdr

  • 5. Data: 2004-01-15 13:04:51
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "design-ts" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szlak mnie trafia !!!
    > to mozna podac do sadu o nielegalna konkurencje!!

    Wiesz co to wolny rynek ? Widzę, ze kolega by chciał być monopolistą i
    ździerać z ludzi za net wizytówki które się robi w kilka chwil po 500
    złotych. Ja prostą i gustowną wizytówkę robie za 30 i kto mi tego zabroni ?
    Ty ? Do sądu ? He, he. Mentalność głąba - "nie idą mi interesy to wszyscy
    winni tylko nie ja" Zresztą zaczynanie wypowiedzi na forum publicznym od
    cytuje "ja pierdole" jasno Cię określa - jesteś tępy :)

    pzdr

  • 6. Data: 2004-01-15 13:15:50
    Od: Igor Truszkowski <i...@d...com>

    [slawek]

    > Wiesz co to wolny rynek ? Widzę, ze kolega by chciał być monopolistą i
    > ździerać z ludzi za net wizytówki które się robi w kilka chwil po 500
    > złotych. Ja prostą i gustowną wizytówkę robie za 30 i kto mi tego zabroni ?

    Nikt Ci tego nie zabroni, ale jak przyjdzie czas, kiedy będziesz
    musiał z tej pracy utrzymać siebie a może i rodzinę, to będzie Ci głupio,
    że w okresie studenckim lub wczesnoabsolwenckim zdumpingowałeś (m.in.)
    ten rynek tak, że właściwie po latach studiów, za prace umysłową
    zarabiasz na waciki.
    A to jest ogólna tendencja. Obserwując co studenci wyprawiają z cenami
    za niektóre usługi i zastanawiam się ile to jeszcze może potrwać.
    Zleceniodawcy są już tak przyzwyczajeni do śmiesznie niskich cen,
    że trudno nawet cokolwiek negocjować. Student zrobi, na piwo dostanie
    i właściwie wszyscy są zadowoleni. W krótkiej perspektywie.
    Inna sprawa, że ogólna sytuacja gospodarcza, rynek pracy, a właściwie
    jego brak itp. sprawiają, że każdy stara się jakoś utrzymać na powierzchni.
    No i trudno tu mieć pretensje.
    A wolny rynek swoją drogą, jednak są w pewnych zawodach (akurat w tym
    niekoniecznie) jakieś, nawet nieformalne, widełki cenowe w których
    wszyscy starają się mieścić i to działa.

    Pozdrawiam.

    --
    [ Igor Truszkowski <i...@d...com> `.'_@.. ]
    [ It's plugged in, it's gonna say "hey, I see ]

  • 7. Data: 2004-01-15 13:52:11
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Igor Truszkowski" <i...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niekoniecznie) jakieś, nawet nieformalne, widełki cenowe w których
    > wszyscy starają się mieścić i to działa.

    W pełni się z Tobą zgadzam. Tyle, że nie jestem studentem już. Mam dyplom i
    co? Mam się unosić honorem i nie robić za taką cenę jaką kształtuje rynek i
    nie zarobić nic? Czasy są jakie są i nic na to się nie poradzi. A tacy
    panowie którzy się wypowiedzieli wcześniej to zwykli krzykacze którzy poza
    "ja pierdole" nie zaprezentowali nic ale pewnie marzą im się zlecenia za
    tysięce. Im chyba nie szkodze bo pewnie nic nie potrafią i i tak nic by nie
    zarobili. A co do innych to niestety ja nie czuję się winny - taką sytuację
    zastałem na rynku i do takiej staram się dostosować. Jak sam zresztą
    napisałeś każdy się stara utrzymąć na powierzchni.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-15 16:52:55
    Od: "Paweł 'Pablo' Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    > więcej
    > >

    > Chętnie zobacze Twoją. A może jesteś taki mądry a nawet najprostszej nie
    > potrafisz zrobić i nie masz co pokazać. Albo jesteś taki cienki, że

    Przymierzam się i niedługo może ogłoszę się na tej grupie (za 1-2 mieisące)
    więc bedziesz miał okazję na ripostę ;-)
    A wogóle to jeszcze przepraszam bo nie jest to grupa poświęcona
    dyskusji/oceniania na temat www i nawet o nią nie prosiłeś.

    > wyprodukowałeś gniota którego sam się wstydzisz upublicznić Żal mi Ciebie
    > mały człowieczku.

    Mam 187 cm więc nei jestem taki mały ;-)

    >Zresztą o ile pamięc mnie nie myli to kiedyś Cię już
    > wyśmiano na grupie za jakość stron które prezentowałeś :)

    Eee to było w IDOLU i to nieprawda ;-)
    A tak poważnie to pomyliłes mnie z kimś innym.

    Chciałem jeszcze napisać , że powinieneś bardziej cenić swój czas .Z takimi
    cenami nie wyrzyjesz a twoja flustracja bedzie narastać. No chyba że
    bedziesz miał bardzo duży obrót , czego ci życzę :)
    > pzdr

    Ja również pozdrawiam i życze sukcesów

  • 9. Data: 2004-01-15 17:22:47
    Od: "Wirgiliusz Dryło" <z...@v...pl>

> [...]
    > zastałem na rynku i do takiej staram się dostosować. Jak sam zresztą
    > napisałeś każdy się stara utrzymąć na powierzchni.

    Witam,
    to może sie i ja wtrace...
    chodzi o prostą sprawe...
    zacytuje coś - pozwolisz...
    ------------------
    BanneryCena bannera w Flash to 10 PLN. Czas wykonania to 1-2 dni. Cena ulega
    zmianie jedynie w wypadku konieczności zastosowania skomplikowanej grafiki.
    Strony WWW wizytówka firmy: Strona www, nie zawierająca podstron.
    Cena od 30 - 50 PLN. Wykonanie 1-2 dni
    średnia witryna: Strona głowna i 2-6 podstron. Cena 100 PLN. Wykonanie 3-6
    dni.
    duża witryna: Strona głowna i więcej niż 6 podstron. Cena 150PLN. Wykonanie
    4 -10 dni.
    ------------------
    a z ta prosta sprawa to jest tak, ze nie tylko niska cena ale i jakosc
    decyduje o tym
    co i czy w ogole sie sprzeda... Mysle, ze ze swoim podejsciem powinienes
    sprobowac raczej na allegro.pl i rynek Cie zweryfikuje dosc szybko - nic nie
    sprzedasz...
    :)
    inna sprawa, ze Twoja "sprawnosc" jest niska, i zeby zyc z tego musialbys
    sobie
    fabryke w chinach postawic...
    mysle, ze nie wygrasz z takim podejsciem...
    i jesli nawet cos zaczniesz sprzedawac, to nie odczujesz tego, nie mowiac
    o kosztach jakie ponosisz - moze nieswiadomie...
    ile kosztuje godzina Twojej pracy ?
    10 zł za jeden lub dwa dni pracy nad bannerem
    (...)
    słuchaj, nikt Ci zle nie zyczy i zamiast sie stawiac lepiej to przemysl

    pozdr,

  • 10. Data: 2004-01-15 17:35:10
    Od: "Łukasz Bando" <i...@o...pl>

    prawda jest taka Panowie że nie problem jest coś robić za 10 zł czy nawet za
    150 zł, ale problemem jest z tego wyżyć. Szczególnie jak ktoś prowadzi firme,
    musi płacić składki do Zusu itd. to Państwo go zjada, i musi podnieść stawki
    bo trzeba też coś do gara włożyć. A rynek teraz jest przesycony ( szczególnie
    Usług IT ) , i każdy robi taniej zabierając prace fachowcą którzy muszą z tego
    wyżyć. Strasznie smutne to jest.

    A pozatym bądź realistami co to za zarobek 50 zł , na tym dlugo sie nie
    pojedzie, a też nie ma sie co łudzić ze im niższe cenny tym więcej klientów.

    Wszysctkie duże firmy obstawiają najlepszych klientów, a reszte rzucają na
    rozdarcie małym firmą.