PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-15 18:12:20
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "slawek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a z ta prosta sprawa to jest tak, ze nie tylko niska cena ale i jakosc
    > decyduje o tym
    > co i czy w ogole sie sprzeda... Mysle, ze ze swoim podejsciem powinienes
    > sprobowac raczej na allegro.pl i rynek Cie zweryfikuje dosc szybko - nic
    nie
    > sprzedasz...

    Nie jeden banner sprzedałem na allegro lub dzięki allegro jeśłi chcesz
    wiedzieć :) Ździwiony ? :)

    > :)
    > inna sprawa, ze Twoja "sprawnosc" jest niska, i zeby zyc z tego musialbys
    > sobie

    Chciałbym zobaczyć Twoją sprawność :)

    > fabryke w chinach postawic...
    > mysle, ze nie wygrasz z takim podejsciem...
    > i jesli nawet cos zaczniesz sprzedawac, to nie odczujesz tego, nie mowiac
    > o kosztach jakie ponosisz - moze nieswiadomie...
    > ile kosztuje godzina Twojej pracy ?
    > 10 zł za jeden lub dwa dni pracy nad bannerem
    > (...)

    No jak Ty robisz prosty banner w dwa dni to ja sie nie dziwie Twojej
    frustracji :) Ja robie w mniej niż godzine :)

    > słuchaj, nikt Ci zle nie zyczy i zamiast sie stawiac lepiej to przemysl

    Ty pomyśl lepiej
    I kończę ten temat bo to nawet nie ma o czym gadać :) Ty tyle wiesz o
    temacie co świnia o gwiazdach ja widze:)

    pozdro