PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-16 14:21:55
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu8ob4$ab6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja nie mówię o prostych szablonach www, efektów itp. Ale to Ty masz
    problem
    > skoro nie wiesz o tym, że wiele rzeczy można sobie ułatwić i przyspieszyć
    > pracę i to wcale nie powielając czegoś co się robiło wcześniej. A
    widocznie
    > nie wiesz skoro z miejsca do głowy Ci przyszły prostackie szablony i
    > klepanie masówki. Wybacz jednak nie będę Cię uczył fachu

    Nie musisz, doskonale radzę sobie bez Twoich rad - patrząc na przykłady
    Twoich prac, byłyby dla mnie krokiem wstecz.

    > Jak napisałeś - prawdopodobnie. A jak widzę nie jesteś zawalony pracą :)

    Nie pokazuję projektów, nad którymi pracuję, więc jak to widzisz?
    Jasnowidz??

    > - pomysłów mi nie brakuje

    Zauwazyłem ;)

    > - szukać? no wybacz i Ty jesteś profesjonalistą i nie masz zasobów do
    > których tylko sięgasz?

    Rozumiem, że działasz w ten sposób, że bierzesz pierwszą lepszą fotkę z
    brzegu i gotowe? Wow.

    > Nie, ma być tak jak chce klient i to jest priorytet.

    Nie, ma być dobrze - bo klient czesto nie jest zorientowany odnośnie tego,
    co chce osiągnąć. I zazwyczaj chętnie przyjmuje rady, bo zdaje sobie sprawę,
    że mam w tej dziedzinie większe doświadczenie niż on.

    > Współczuje Twoim klientom jeśli dla
    > Ciebie najważniejszy jest profesjonalizm w Twoim rozumieniu własnym i
    > samozadowolenie a nie zadowolenie klienta.

    Mylisz się, dla mnie najistotniejsze jest to, aby serwis spełniał swój cel.
    Zleceniodawca ma swój gust, ale nie musi to byc styl odpowiedni dla jego
    klientów. Proste.

    No faktycznie, to: http://www.portfolio.zagan.net powala na kolana :D

    > I tym się różnimy bo Ty najwyraźniej robisz głównie dla siebie.

    Ciekawa koncepcja ;)

    > Dodatkowo masz kosmiczne ceny

    ROTFL! No jasnowidz! Skąd wiesz, jakie mam ceny? Wyczytałeś między
    wierszami? :D

    > które próbujesz usprawiedliwić swoim wątpliwym profesjonalizmem.

    Oczywiście, gdzie mi tam do Ciebie, Mistrzu! :D

    EOT i PLONK.

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    () ascii ribbon campaign against html mail and vcards