PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam konsultanta SQL

  • 1. Data: 2017-03-11 18:37:37
    Temat: Szukam konsultanta SQL
    Od: p...@g...com

    Witam

    Nie jestem programistą, ale będę przenosił procedury VBA (MS Access) na SQL Server.
    Potrzebne mi będzie wsparcie konsultanta, do ktorego mógłbym zwrócić się z
    konkretnymi pytaniami (odnośnie SQL).
    Czy znajdę tu kogoś chętnego - i ile to będzie kosztowało?

    Pozdrawiam wszystkich
    Herman Grosbart
    herman.grosbart(małpka)avt.pl

REKLAMA