PracaGrupypl.praca.szukana<[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]> › Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
  • Data: 2004-01-16 11:49:28
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "slawek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:40079175@news.home.net.pl...

    > Oczywiście, można zrobić banner w godzinę, można zrobić wizytówkę WWW w
    trzy
    > godziny. Tyle, że zrobienie samego _przyzwoitego_ projektu graficznego
    > zajmuje więcej i kosztuje drożej niż 30 zł. Piszesz, że robisz za ceny,
    > które dyktuje rynek i wolisz zarobić 10 zł niż nie zarobić nic. Tyle, że
    Ty
    > sam przyczyniasz się do tego, że ten rynek tak wygląda. Naprawdę trzepiesz
    > po 10 bannerków dziennie i utrzymujesz z tego rodzinę?

    Nie wiem czemu mnie obrażasz i oceniasz. Nie byłeś moim klientem nigdy. Ja
    jak dotąd nie spotkałem się z przypadkiem aby ktoś nie był zadowolony z
    moich usług. Nigdy też nie biorę za bannery pieniedzy z góry czyli prostre -
    gdyby klientowi się nie podobało to by nie wziął i tyle. To chyba o czymś
    świadczy. I mam kilku klientów którzy ciągle u mnie zamawiają. I nie
    przesadzaj, właściwie wszyscy rozczarowani wylewają tu swoje żale za
    niepowodzenia. A jaka jest prawda ? Prawda jest taka źe prosty tekstowy
    banner robi się bardzo szybko i to nie jest duży nakład pracy a logiczne, ze
    jak klient chce coś bardziej skomplikowanego graficznie to cena jest inna.
    Również wizytówkę WWW robi się szybko. Wam po prostu brakuje odpowiedniego
    podejścia. Krótko mówiąc nie umiecie pracować, korzystać z własnych
    bibliotek, wzorców i szablonów. Pewnie też nie znacie dobrze narzędzi
    którymi się posługujecie. I ja nic nie poradzę, że jak jakiś mądry tu
    napisał prosty banner robi się dwa dni itp. ja robie w takim czasie, ze mi
    się opłaci. Wniosek taki, że Wy byście nie zarobili skoro dla Was wszystko
    to full pracy, pasmo piętrzących się kłopotów a zrobienie czegokolwiek
    wymaga nieziemskich przygotowań, projektów i tony dokumentacji. Klienta nie
    obchodzi nic prócz efektu końcowego i już.
    Co do cen i rynku. Ja na to nic nie poradze. Proste - mase ludzi to robi,
    studentów, pasjonatów, itp. i ceny są jakie są. Jedni przyjmują postawe
    sfrustrowanego "fachowaca" i zaczynają atakować wszystkich na około inni
    pracują i starają się dostosować do sytuacji.
    A podsumowując to każdy jak jeden (może z małym wyjątkiem jednego kolegi) tu
    rzuca błotem, ocenia a żaden nie pokazał ani grama swego dorobku. Jeden
    napisał "mam zamiar może za miesiąc" buhehehe. A reszta ? Robicie chłam i po
    prostu nikt nic u Was nie chce zamówić i taka też jest prawda. Sfrustrowani
    szczekacie jak psy.

    pzdr
    Sławek
    www.portfolio.zagan.net