PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-05 16:25:38
    Temat: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak
    > niego
    > >
    > Wyniki to nie koniecznie zysk netto ale np. jakiś tam procent rentowności,
    > obniżanie kosztów albo stałe postepy w restrukturyzacji. Zdaje się, że
    jedna
    > ze spółek weglowych (rybnicka, jastrzębska?) osiagneła zysk. Ponadto ktos
    > kupił kopalnię, która zbankrutowała. Najlepiej powiedziec nie da się i
    > koniec. Poza tym to z Twojego postu mam rozumieć, że to jest OK, iż prezes
    > spółki do której się grubo dopłaca zarabia kilkanaście razy tyle co
    > człowiek ryzykujący życie i ciężko pracujący w b. trudnych warunkach.

    Miałem na myśli coś innego. Zupełnie innego :-). W zakładach skazanych na
    garnuszek państwa, nierentownych wręcz z zasady (bo produkują drogo i
    niepotrzebnie), ciężko wogóle mierzyć efekty. Dla mnie wysoka pensja prezesa
    jest ok. Nie ok jest wogóle prezes spółki skarbu państwa, bo takie spółki są
    według mnie nie ok.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++