PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-05 19:44:22
    Temat: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tak czytam i czytam i jedno co widze : biedni gornicy.... Owszem nie neguje
    faktu ich ciezkiej pracy, ale jakos bardziej wartosciowi sa tylko gornicy ze
    slaska, bo z zaglebia walbrzyskiego juz nie, moze w inna strone kopali. Po
    drugie, przepraszam ze nie jestem gornikie, ale tez nalezy mi sie godziwa
    placa za moja prace, nauczyciele, pielegniarki tez przepraszaja ze nie sa
    gornikami, ale tez ciezko pracuja (co z tego ze nie kilofem,a próbował ktoś
    zapanować nad grupą 13-14 latkow lub mlodszych?). I na koniec dodam jescze
    ze nikt nigdy nie przejmowal sie tak zadna grupa zawodowa jak gornikami,
    nawet w tamtym systemie mieli wydzielone sklepy (nota bene wydzielone sklepy
    mieli takze pracownicy wojska i milicji, inni musieli odstac swoje), moze
    zaczeniemy interesowac sie takze innymi ludzmi, niewazne czy gornikami czy
    nie po prostu ludzmi.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)