PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-06 11:50:51
    Temat: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bgqk5a$t3k$1@inews.gazeta.pl>, s...@N...gazeta.pl
    says...

    > O czym ty w ogóle piszesz - kopalnie mają nie wypłacać pensji ale
    > odprowadzić składki czy jak ? Nie odprowadzają składek, bo nie mają z czego.
    > Poza tym, to teraz raczej płacą - długi wobec ZUSu to raczej zaszłości.

    Jesli ja nie zaplace skladki ZUS, to mi ten bajzel taka kare dowali, ze
    beda ja dlugo pamietal.

    Jesli kopalnia nie placi skladek, to sie zadluzenie pozniej umarza.

    I co to ma byc???

    > Zamkną interes i jaka z tego będzie korzyść ? W następnej kolejności trzeba
    > będzie zamknąć elektrownie, bo nie będą miały czym palić w kotłach, a potem
    > trzeba będzie zamknąć cały kraj, bo zgasną światła i się nie zapalą. Potem
    > się okaże, że cała awantura nas kosztuje 10 razy więcej.

    Wegla jest w Polsce za duzo i jest za drogi. Jesli tanszy wegiel mozna
    kupic za granica, to nie widze powodu, aby tego nie robic. Nie mam juz
    ochoty na doplacanie do kopalni przynoszacych ciagle straty ze swojej
    kieszeni. Chce finansowac cos, co bedzie wreszcie przynosic zyski. Czy
    ja jestem, kuzwa, jakis Caritas???