PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-06 10:25:56
    Temat: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > O czym ty w ogóle piszesz - kopalnie mają nie wypłacać pensji ale
    > odprowadzić składki czy jak ? Nie odprowadzają składek, bo nie mają z czego.

    a z czego ma odprowadzac skladki prywatny przedsiebiorca?
    co sie dzieje, jak nie ma na to kasy? he?

    dlaczego inne prawo obowiazuje prywatnych a inne kopalnie? czy te
    ostatnie to sa swiete krowy, do ktorych prawo nie stosuje sie?

    > Poza tym, to teraz raczej płacą - długi wobec ZUSu to raczej zaszłości.

    co sie dzieje z prywatnym przedsiebiorca, ktory zalega ZUSowi?
    dlaczego tutaj takie samo prawo nie stosuje sie?

    > Zamkną interes i jaka z tego będzie korzyść ? W następnej kolejności trzeba

    a jaka jest korzysc, jak bankrutuja prywatne firmy zatrudniajace
    tysiace pracownikow? czy kogos to w ogole obchodzi?
    dlaczego tutaj podatnicy maja doplacac?

    > Nie to co chcą, tylko to, co ktoś im gwarantował. Nie widzisz różnicy - bo
    > ja widzę.

    ja tez widze. sa rowni i rowniejsi. jednym sie gwarantuje, i oplaca z
    pieniedzy podatnikom, innym sie karze z przeproszeniem calowac w dupe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net