PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przeciętny szary pracownik

  • 11. Data: 2004-11-24 13:49:32
    Temat: Re: Przeciętny szary pracownik
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
    news:co208a$q4r$1@shodan.interia.pl...

    > to bardzo tanio! na slasku srednia cena miesiecznego ulgowego to kolo
    > 60zl!! za ulgowy STUDENCKI!!!
    > wniosek= jade do warszawy!!

    *miejski*! - czyli w granicach wawki, jeżeli z liniami podmiejskimi to już
    sporo więcej, w okolicach 90PLN chyba (studenci halbę). A na Śląsku jak jest
    każdy widzi... autobusem możesz przejechać całe województwo, od Rybnika po
    Myszków (no prawie). Tramwajem połowę tego. :)

    Pozdro,

    JK

  • 12. Data: 2004-11-24 15:52:18
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    xet w news:co208a$q4r$1@shodan.interia.pl napisał(a):

    > to bardzo tanio! na slasku srednia cena miesiecznego ulgowego
    > to kolo 60zl!! za ulgowy STUDENCKI!!!

    Ja na miejski wydaję 38 zł. Gdybym chciał sieciowy (autobusy i tramwaje)
    musiałbym wydać 7 zł więcej. Zbliżone bilety do ceny jaką zapodałeś mają
    bilety - ulgowy wakacyjny (ważny przez dwa miesiące wakacyjne) za 75 zł oraz
    za 98 zł bilet kwartalny. 60 zł to kosztuje opłata dodatkowa za przejazd bez
    ważnego biletu, o ile zostanie uiszczona do 7 dni ;-)
    No chyba, że nie pisałeś o KZK GOP.

    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2004-11-24 18:27:20
    Od: "meg" <s...@o...pl>

    Jestem przeciętnym szarym pracownikiem w samorządówce i zarabiam 700 zł netto.
    Odkładam przeprowadzkę do męża do Wrocławia, bo nie chce być zupełnie na jego
    utrzymaniu. Jako tako byśmy sie utrzymali z jego pensji.Szukam pracy przez
    internet głównie i z wyborczej. Totalna załamka. I gdzie tu jakiegoś sensu
    szukać?
    pzdr
    meg

  • 14. Data: 2004-11-24 19:38:43
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > No chyba, że nie pisałeś o KZK GOP.

    nie:) pisalem o PKM Jaworzno...48-49 ulgowy studencki kosztuje ma wszystkie
    miasta i aurobusy :)
    pzdr

  • 15. Data: 2004-11-24 20:56:25
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    xet w news:co2nv1$6af$1@shodan.interia.pl napisał(a):

    > nie:) pisalem o PKM Jaworzno...

    To zwracam honor :-)

    > 48-49 ulgowy studencki kosztuje ma wszystkie miasta i aurobusy :)

    Chwila! No to też trochę nawet do "koło" 60 brakuje ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2004-11-24 21:05:54
    Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl>

    Rezydent <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mieszka w Warszawie na jakimś osiedlu niedaleko centrum więc czynszu za 60
    > pokojowe mieszkanie płaci 400 zł

    pewnie Ci chodzilo o 60 metrowe mieszkanie... kilka lat temu za wynajecie 28
    metrowej nowo wybudowanej kawalerki na bielanach (czyli daleko na północy DC)
    placilam 900 zł, wiec nie mam pojecia skąd wytrzasnales te 400 zl na 60
    metrów blisko centrum

    > Internet mu jest potrzebny w domu, dla rozrywki,zabawy i nauki więc razem z
    > TV kablową płaci 109zł

    Aster City kablówka+internet 159 pln

    > 4 razy w miesiącu odwiedza super- lub hipersklep i zostawia tam jednorazowo
    > ok. 50 zł co daje 200 zł/mies

    tyle wystarczy na baaardzo skromne jedzenie nie wliczając "chemii" i srodkow
    czystosci