PracaGrupypl.praca.dyskusje › program dla jednoosobowej firmy

  • 1. Data: 2004-11-22 18:53:08
    Temat: program dla jednoosobowej firmy
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    Właśnie rozpocząłęm działalność i do jej prowadzenia wykorzystać jakiś fajny
    program.
    W tej chwili testuje "SAMOZATRUDNIENIE" wydany przez BIS Format i jest on -
    wydaje mi się - godny uwagi.
    Otrzymał dość pochlebną opinię w Chipie... Ale chciałem wiedzieć, co sądzą o
    nim użytkownicy.
    Być może jest jakiś inny ciekawy program? Niedrogi...
    Mam ambicję samemu rozliczać się z ZUS i US [kpir].

  • 2. Data: 2004-11-22 22:52:53
    Temat: Re: program dla jednoosobowej firmy
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 22 lis 2004 w liście [news:cntcob$m9k$1@atlantis.news.tpi.pl]
    Pawel Sikorski [p...@l...plATAKZETO] napisał(a):

    > Być może jest jakiś inny ciekawy program? Niedrogi...

    Polecam Małą Księgowość. Darmowa, kiedyś była do ściągnięcia ze strony
    Rzeczypospolitej. Program sporo oferuje, ja wykorzystuję jakieś kilka
    procent jego mocy.

    > Mam ambicję samemu rozliczać się z ZUS i US [kpir].

    To również polecam, zwłaszcza jeżeli nikogo nie zatrudniasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2004-11-22 23:07:11
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Polecam Małą Księgowość. Darmowa, kiedyś była do ściągnięcia ze strony
    > Rzeczypospolitej. Program sporo oferuje, ja wykorzystuję jakieś kilka
    > procent jego mocy.
    Czy ten program, który był rozpowszechniany z rzepą, to to samo co jest na
    http://www.lefthand.com.pl/?

  • 4. Data: 2004-11-22 23:17:58
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Polecam Małą Księgowość. Darmowa, kiedyś była do ściągnięcia ze strony
    > Rzeczypospolitej. Program sporo oferuje, ja wykorzystuję jakieś kilka
    > procent jego mocy.
    No właśnie słyszałem w międzyczasie pochlebne opinie na jego temat.
    Niestety soft zdaje się być nieuchwytny poza rzepą... :-(

  • 5. Data: 2004-11-22 23:28:58
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 23 lis 2004 w liście [news:cnts75$scp$1@atlantis.news.tpi.pl]
    Pawel Sikorski [p...@l...plATAKZETO] napisał(a):

    > No właśnie słyszałem w międzyczasie pochlebne opinie na jego
    > temat. Niestety soft zdaje się być nieuchwytny poza rzepą... :-(

    Rzeczywiście. Na stronie: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html
    nie znalazłem programu do ściągnięcia. A niedawno (październik)
    dołączyli płytkę do gazety. Pozostaje tylko czekać na następną okazję.
    Może zadzwoń/napisz do nich i się dowiedz?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 6. Data: 2004-11-22 23:31:00
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Polecam Małą Księgowość. Darmowa, kiedyś była do ściągnięcia ze strony
    > Rzeczypospolitej. Program sporo oferuje, ja wykorzystuję jakieś kilka
    > procent jego mocy.
    Czy ten program obsługuje w miare sprawnie nievatowców?

  • 7. Data: 2004-11-23 08:03:02
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w wiadomości
    > Rzeczywiście. Na stronie: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html
    > nie znalazłem programu do ściągnięcia. A niedawno (październik)
    > dołączyli płytkę do gazety. Pozostaje tylko czekać na następną okazję.

    Na stronie IDG i CHIP powinna wciaz lezec jakas starsza wersja.
    Apgrejdujesz do najowszej z rzepy i pomyka ze hej.

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."

  • 8. Data: 2004-11-23 09:03:57
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Na stronie IDG i CHIP powinna wciaz lezec jakas starsza wersja.
    No właśnie kurde tam nie mogę znaleźć. Jest tylko program Lefthandu o tej
    samej nazwie...

  • 9. Data: 2004-11-23 18:18:08
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO> napisał w
    wiadomości news:cnuuo4$lgi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No właśnie kurde tam nie mogę znaleźć. Jest tylko program Lefthandu o tej
    > samej nazwie...

    Tu leza, tyle ze z jakimis reklamami
    http://www.idg.pl/ftp/pobierz/pc/3741.html
    ftp://files.chip.pl/35454/demoml.exe
    http://tinyurl.com/3q2ym

  • 10. Data: 2004-11-23 19:33:56
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 23 lis 2004 w liście [news:cntsu4$285$1@atlantis.news.tpi.pl]

    > Czy ten program obsługuje w miare sprawnie nievatowców?

    Jestem bez vaty i nie mam z nim problemów. Po prostu opcje vatowe są w
    moim przypadku wyłączone. Dodam, że próbowałem kilka programów
    komercyjnych, ale żaden mi nie podszedł. Powiem więcej, były tragiczne.
    Ale to kwestia gustu...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki