PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy

  • 1. Data: 2004-11-23 06:42:20
    Temat: Testy
    Od: "m" <m...@p...pl>

    Mam prosbe, czy ktos z was wie gdzie mozna znalezc przykladowe testy
    psychologiczne (tzn poziom optymizmu, samoocena itp) tak by mozna poznac
    zasade ich rozwiazywania i przygotowac sie do testow szukajac pracy?
    Z gory dzieki za informacje

  • 2. Data: 2004-11-23 08:21:16
    Temat: Re: Testy
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Mam prosbe, czy ktos z was wie gdzie mozna znalezc przykladowe testy
    > psychologiczne (tzn poziom optymizmu, samoocena itp)

    http://psychotesty.interia.pl
    ..nie wiem czy dokladnie o to chodzi,ale mozna chyba cos wybrac

    pozdrawiam
    adam

  • 3. Data: 2004-11-23 08:23:55
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Hej,

    On 2004-11-23, m <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > psychologiczne (tzn poziom optymizmu, samoocena itp) tak by mozna poznac
    > zasade ich rozwiazywania i przygotowac sie do testow szukajac pracy?
    Na razie krótko: forget, nie da się. Tzn. sposób jest jeden - pisać
    prawdę :)

    Jak nie zapomnę, to może wieczorem coś rozwinę.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...