PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozyskiwanie klientów

  • 1. Data: 2004-11-22 18:25:04
    Temat: Pozyskiwanie klientów
    Od: Marcin Onyśków <m...@o...com>

    Witam !!!
    Właśnie rozstałem sie z agencją interaktywną w której pracowałem jako
    programista php i zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą na własną
    rękę. Z wykształcenia jestem informatykiem i nigdy nie pracowałem jako
    handlowiec czy przedstawiciel handlowy, jako że w początkowej fazie
    mojej działalności nie mogę pozwolić sobie na zatrudnienie
    przedstawiciela muszę sam się tym zająć, w związku z tym szukam
    informacji na temat pracy przedstawiciela, technik sprzedaży usług, itp.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.