PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
  • Data: 2006-07-05 08:03:36
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dość sceptycznie podchodzę to takich stwierdzeń. Patrzę z punktu
    > widzenia pracodawcy. Płacąc 1000 zł na rękę płacę faktycznie prawie 1800
    > zł. To raz. Dwa to to, że małej firmy nigdy nie będzie stać na
    > zaoferowanie wysokich pensji. Tutaj również patrzę z pozycji małego
    > przedsiębiorstwa usługowego: ktoś zakłada firmę - pracuje w niej sam. Po
    > jakimś czasie się nie wyrabia. Chce zatrudnić kogoś do pomocy ... i ten
    > ktoś rzuca kwotę np. 5000 zł na rękę, bo jak nie, to on wyjeżdża.

    Bez ściemy nikt 5k nie zapoda, zresztą jak cie nie stać to co to za firma ?
    2 lata temu w firmie dość dużej "Alpol"może ktoś zna, w moim mieście
    niektórzy na lini produkcyjnej do 2500k na ręke wyciągali - chętnych do
    pracy było pełno. I firma rozwijała się że hej. Teraz szefostwo chyba sie
    dorobiło i słyszałem że poucinali stawki...i już zaczynają szukać ludzi. Nie
    jedną firme stać na to spokojnie żeby te 1500 płacić a i tak koleś 700
    wciska.