PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
  • Data: 2006-07-05 10:41:43
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... i ten ktoś rzuca kwotę np. 5000 zł na rękę,
    > A niby czemu niepoważne? Chcę za moja robotę tyle, nie - to wypad.

    To jest typ myślenia bardzo nielubiany przez pracodawców i często
    współpracowników. Identyfikujesz sie tylko z kasa a nie z firma, ludzmi,
    praca.
    To typ najemnika na wojnie: nie moja wojna- moja kasa, ide tam gdzie dają
    więcej, reszta nieważna.
    Ten typ pracowników często rotuje i generalnie jest zawsze niezadowolony bo
    gdzies tam płacą lepiej i tylko to jest wyznacznikiem atrakcyjności pracy.
    Jak by nie patrzeć pracodawca i pracownik mają (lub powinni mieć) wspólny
    interes i grać w jednej drużynie a nie stać w opozycji na zasadzie my - ONI,
    a do tego potrzebne jest zaangażowanie motywowane nie tylko finansowo.
    --
    Jackare