PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Służbie Cywilnej

  • 1. Data: 2003-12-17 19:34:38
    Temat: Praca w Służbie Cywilnej
    Od: "paweł" <x...@p...fm>

    Witam
    Sory jesli moje pytanie wyda sie wam banalne lub ten temat był juz
    poruszany.
    Ale mam następujacy problem, po skonczeniu edukacji, zacząłem szukać pracę,
    szczególnie upatrzyłem sobie Biuletyn Słuzby Cywilnej i oferty tam
    zamieszczane.
    Ale dziwnym trafem mimo ze odpowidam na wiele takich ofert ( od jakis 2
    lat), tylko raz byłem zaproszony na egzamin rekrutacyjny. I związku z ty
    moje pytanie, czy ja jestm tak naiwny i wierze, że te ofery sa relane czy sa
    to ofery przygotowane pod konretne osoby, bo takie odbieram wrażenie?
    A moze komuś jednak się udało dostac w ten sposób pracę?
    Pozdrawiam
    p.s
    a moze ja jestem kiepskim kandydatem hmmm

  • 2. Data: 2003-12-17 19:41:10
    Temat: Re: Praca w Służbie Cywilnej
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "paweł" <x...@p...fm> wrote in message
> [...]
    sa
    > to ofery przygotowane pod konretne osoby, bo takie odbieram wrażenie?

    Z kilku niezaleznych zrodel (ale nie z pierwszej reki) slyszalem ze konkursy
    sa bo musza byc, a potem i tak zatrudnia sie kogo trzeba.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-17 20:02:29
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Wybacz Winetu, ale jesli twoje aplikacje zawieraja tyle bledow
    jezykowych co twoj post, to wynik ich skladania nie jest dla mnie
    zaskoczeniem.
    t.

  • 4. Data: 2003-12-17 21:31:18
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    >Witam

    >szczególnie upatrzyłem sobie Biuletyn Słuzby Cywilnej i oferty tam
    >zamieszczane.

    Tez miałeś sobie co upatrzyć ;-)

    >A moze komuś jednak się udało dostac w ten sposób pracę?

    Ja złożyłem tylko raz, i mnie na żadną rozmowę nie zaproszono :-(
    I z tego co wiem, to "najlepszy kandydat" zwykle jest ale prawa trzeba
    przestrzegać, więc trzeba ogłosić na USC.gov.pl, wiem też że czasami zdarza
    się też normalna rekrutacja, ale ile procent takich przypadków, nie wiem???

    >Pozdrawiam
    >p.s
    >a moze ja jestem kiepskim kandydatem hmmm

    Tego nie wiem ;-)

    ---
    pozdrawiam
    Darek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-12-17 21:46:05
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Ja - z podobnym wynikiem jak Ty - robię to od pół roku. Niestety, Twój mail
    jest tylko kolejnym potwierdzeniem tego, w jaki sposób przeprowadzana jest
    rekrutacja w SC. Ale nie przejmuj się zbytnio - znam osobę, która po roku
    wysyłania aplikacji dostała jedno zaproszenie na rozmowę - naturalnie pracy
    nie dostała, ale jednak zawsze to już coś...
    E.T.

  • 6. Data: 2003-12-18 00:54:26
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "paweł" <x...@p...fm> ihn
    news:id2Eb.114612$dt3.35397@news.chello.at: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.praca.dyskusje

    > a moze ja jestem kiepskim kandydatem hmmm

    Jakiś rok temu była rekrutacja na określone stanowisko, gdzie
    anons pojawiał się w trzech kolejnych biuletynach, cały czas z
    obniżanymi wymaganiami... oczywiście odpowiedzi zero...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 7. Data: 2003-12-18 06:54:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości

    > Jakiś rok temu była rekrutacja na określone stanowisko, gdzie
    > anons pojawiał się w trzech kolejnych biuletynach, cały czas z
    > obniżanymi wymaganiami... oczywiście odpowiedzi zero...

    W SC czesto konkursy oglasza sie wylacznie pod jednego, znanego juz
    kandydata. Tak ustala sie warunki na to stanowisko. Chodzi o to, by
    formalnie bylo wszystko ok, ale prace zdobyla tylko ta jedna osoba.

    --
    SQLwysyn