PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Służbie Cywilnej › Re: Praca w Służbie Cywilnej
    From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Służbie Cywilnej
    Date: Wed, 17 Dec 2003 21:46:05 GMT

    Ja - z podobnym wynikiem jak Ty - robię to od pół roku. Niestety, Twój mail
    jest tylko kolejnym potwierdzeniem tego, w jaki sposób przeprowadzana jest
    rekrutacja w SC. Ale nie przejmuj się zbytnio - znam osobę, która po roku
    wysyłania aplikacji dostała jedno zaproszenie na rozmowę - naturalnie pracy
    nie dostała, ale jednak zawsze to już coś...
    E.T.