PracaGrupypl.praca.dyskusje › instalator

  • 1. Data: 2003-12-17 18:05:49
    Temat: instalator
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Od ponad miesiąca poszukuję instalatorów, lecz niestety nie mogę znaleźć.
    Przekonałam się, że faktycznie ludziom nie chce się pracować tylko wolą brać
    pieniądze z kuroniówki, opieki lub żebrać i zamiast pracować to wolą narzekać.

  • 2. Data: 2003-12-17 19:01:03
    Temat: Re: instalator
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:4936.00000a2f.3fe09afc@newsgate.onet.pl...
> [...]
    brać
    > pieniądze z kuroniówki, opieki lub żebrać i zamiast pracować to wolą
    taaaaaaa....własnie tacy jestesmy

  • 3. Data: 2003-12-17 19:42:50
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    instalatorów czego, i w jakim mieście?

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-12-17 21:38:48
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Instalatorów czego i w jakim mieście - bo jeśli w Wa-wie i nie wymagasz
    doświadczenia w tej pracy to BIORĘ!!!
    E.T.

  • 5. Data: 2003-12-17 21:43:35
    Od: "Pelias" <b...@N...post.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > znaleźć. Przekonałam się, że faktycznie ludziom nie chce się pracować
    > tylko wolą brać pieniądze z kuroniówki, opieki lub żebrać i zamiast
    A za jaka pensje?
    bo gdy ktos proponuje 800 stow za miesiac ciezkiej harowki, to...coz -
    pewnie kuroniowka jest lepsza opcja:>

  • 6. Data: 2003-12-17 21:49:48
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    1. może źle szukasz
    2. jakie jest twoje zapotrzebowanie, gdzie upatrujesz swój target
    3. co potrzebujesz żeby potencjalny pracownik robił? co umiał?
    4. skoro porównanie do kuroniówki, to przypuszczam że i proponowane
    wynagrodzenie z twojej strony jest "większe". oczywiście strzelam, jak i
    również nie popieram że jak wynagrodzenie jest "małe" to należało by taką
    robotę "olewać".
    5. jeżeli potrzebujesz pracownika, obojętnie w jakim miejscu i jakim
    charakterze, pisz na priv. Myślę że dojdziemy do porozumienia. Mam trochę
    doświadczenia w wyszukiwaniu ludzi do wykonywania najróżniejszej roboty.

    pozdr
    gromax

  • 7. Data: 2003-12-18 07:33:23
    Od: m...@p...onet.pl

    > A za jaka pensje?
    > bo gdy ktos proponuje 800 stow za miesiac ciezkiej harowki, to...coz -
    > pewnie kuroniowka jest lepsza opcja:>

    to ma być umowa - zlecenie (jak narazie) - a jaką Ty proponujesz dniówkę ??