PracaGrupypl.praca.dyskusje › OSZUSTWO BRYTYJSKIEJ FIRMY?!

  • 1. Data: 2003-12-17 18:49:13
    Temat: OSZUSTWO BRYTYJSKIEJ FIRMY?!
    Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl>

    W czerwcu b.r w GW dodatek praca ukazało sie ogłoszenie brytyjskiej firmy
    INTERNATIONAL DEVELOPER dotyczące pracy na kontrakcie w iraku.We wrześniu
    otrzymałem list zawierający info o warunkach pracy i płacy oraz kwotę którą mam
    wpłacić na konto firmy "za wizę wyjazdową" to była kwota około 72 GBP.
    Mam pytanie.Czy ktoś z internautów wysyłał zgłoszenie i pieniądze?czy otrzymał
    odpowiedź?...bo ja zaczynam mieć watpliwości co do uczciwości tej firmy.
    prosze zainteresowanych o kontakt.

  • 2. Data: 2003-12-17 20:07:23
    Temat: Re: OSZUSTWO BRYTYJSKIEJ FIRMY?!
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Mozesz probowac zasiegnac informacji o tej firmie w biurze attache
    handlowego ambasady brytyjskiej w W-wie i/lub w biurze radcy
    handlowego ambasady RP w Londynie.
    t.

  • 3. Data: 2003-12-17 20:30:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > wpłacić na konto firmy "za wizę wyjazdową" to była kwota około 72 GBP.

    Zadnych pieniedzy "przed" ... gdyby kazdy trzymal sie tej zasady, to
    ilosc oszukanych zmniejszylaby sie o 50%.

    --
    Krzysiek, Krakow, bordowy Ford Escort 1.6 16V LPG