PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Służbie Cywilnej › Praca w Służbie Cywilnej
    From: "paweł" <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Służbie Cywilnej
    Date: Wed, 17 Dec 2003 19:34:38 GMT

    Witam
    Sory jesli moje pytanie wyda sie wam banalne lub ten temat był juz
    poruszany.
    Ale mam następujacy problem, po skonczeniu edukacji, zacząłem szukać pracę,
    szczególnie upatrzyłem sobie Biuletyn Słuzby Cywilnej i oferty tam
    zamieszczane.
    Ale dziwnym trafem mimo ze odpowidam na wiele takich ofert ( od jakis 2
    lat), tylko raz byłem zaproszony na egzamin rekrutacyjny. I związku z ty
    moje pytanie, czy ja jestm tak naiwny i wierze, że te ofery sa relane czy sa
    to ofery przygotowane pod konretne osoby, bo takie odbieram wrażenie?
    A moze komuś jednak się udało dostac w ten sposób pracę?
    Pozdrawiam
    p.s
    a moze ja jestem kiepskim kandydatem hmmm