PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca po szkole prywatnej

  • 1. Data: 2006-03-12 13:36:53
    Temat: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Radek" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Jaką szansę na zdobycie pracy mają absolwencji szkół prywatnych? Tak
    logicznie rozumując skoro po socjologii na UŚ ciężko o pracę osoba po
    prywatnej szkole na tym kierunku chyba będzie musiała wyjechać do UK i
    pracować jako opiekunka do dzieci (pod warunkiem że dobrze zna angielski co
    wątpliwe).

    A jak z "informatykiem" po śląskim SWSI czy WSTI? Kim on będzie skoro
    informatyk po UŚ ma ciężko załapać się do szkoły?

    To w takim razie dlaczego często ludzie wydają ostatnie pieniądze na
    prywatne szkoły?

  • 2. Data: 2006-03-12 14:26:51
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > informatyk po UŚ ma ciężko załapać się do szkoły?
    >
    > To w takim razie dlaczego często ludzie wydają ostatnie pieniądze na

    Hej.

    Jezeli z tej informy bedziesz sie orientowal w danej dziedzinie to nie
    bedziesz mial problemu.
    Moja dobra rada: najlepiej zaczac juz na studiach pracowac.

    pzdr.
    scalem

  • 3. Data: 2006-03-12 15:03:30
    Od: "Radek" <s...@N...gazeta.pl>

    scalem <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bedziesz mial problemu.
    > Moja dobra rada: najlepiej zaczac juz na studiach pracowac.

    Tak i iśc na zaoczne a potem mieć mało warty dyplom bo zaoczne zawsze mają
    niższy poziom.

  • 4. Data: 2006-03-12 15:35:21
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@v...com>

    > Tak i iśc na zaoczne a potem mieć mało warty dyplom bo zaoczne zawsze mają
    > niższy poziom.

    Niekoniecznie!Bedac na ostatim dyplomowym roku ma sie mase czasu bo i tak
    sie nic nie robi weic mozna pracowac a prace pisac przy okazji :]

    --
    Paweł Kowalczyk

  • 5. Data: 2006-03-12 16:16:40
    Od: "nkk" <n...@n...spam>

    jesli faktycnzie lubisz informatyke, to dzialaj.
    tutaj akurat mozna sie wykazac bez umowy o prace.

  • 6. Data: 2006-03-12 16:24:17
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Wiele firm w ogóle nie patrzy na uczelnię i tryb studiów.

  • 7. Data: 2006-03-12 16:32:35
    Od: "Radek" <s...@N...gazeta.pl>

    sheerer <s...@g...pl> napisał(a):

    > Wiele firm w ogóle nie patrzy na uczelnię i tryb studiów.

    Tylko nie patrzą te które płacą kilkaset zł na miesiąc.

    Ząs porządne firmy; u których najniższa stawka to średnia krajowa (jak
    Motorola np.) w życiu nie przyjmą absolwenta szkoły prywatnej bo mają o
    wiele lepszych kandydatów.

  • 8. Data: 2006-03-12 16:57:06
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ząs porządne firmy; u których najniższa stawka to średnia krajowa (jak
    > Motorola np.) w życiu nie przyjmą absolwenta szkoły prywatnej bo mają o

    Może wiesz lepiej, ale przy każdej sposobności pracownicy Motoroli
    wypowiadają się, że przede wszystkim sprawdzają umiejętności, a
    nie rodzaj i renomę ukończonej uczelni.

  • 9. Data: 2006-03-12 17:08:51
    Od: "luckass" <l...@Z...pl>

> [...]
    >
    > Ząs porządne firmy; u których najniższa stawka to średnia krajowa (jak
    > Motorola np.) w życiu nie przyjmą absolwenta szkoły prywatnej bo mają o

    To akurat bzdura.
    Kumpel z którym kończyłem WSIZ w Rzeszowie akurat pracuje w Krakowskiej
    Motoroli.

    --
    Pozdrawiam;
    Łukasz Kiełbowicz

  • 10. Data: 2006-03-12 17:13:55
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

> [...]

    > Ząs porządne firmy; u których najniższa stawka to średnia krajowa (jak
    > Motorola np.) w życiu nie przyjmą absolwenta szkoły prywatnej bo mają o

    Mylisz się. Te firmy które najlepiej płacą (konsultingowe, czy np
    Procter&Gamble) w ogóle nie patrza na uczelnie, a czasami nawet na kierunek.
    Rekrutacja składa się m.in z testów sprawdzających zdolności analitycznego
    myślenia oraz z rozmów gdzie sprawdzana jest np wiedza merytoryczna. Dobrą
    uczelnią można sie wtedy pochwalić na rozmowach i tyle.