PracaGrupypl.praca.dyskusje › test w poniedzialek help (neostrada)

  • 1. Data: 2006-03-11 08:26:06
    Temat: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: Troll <t...@n...org>

    dziendobry
    zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    telefonik mianowice pomoc neostrady
    czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    telefonicznie pomoc zeby dzialala
    w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?

    pozdrawiam
    tomasz zboch

  • 2. Data: 2006-03-11 08:50:50
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Troll" <t...@n...org> napisa? w wiadomoœci
> [...]
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?

    dobrze robisz ze sie witasz z ludzmi ale przydaloby sie jeszcze uzywac znakow
    przestankowych jak nie wiesz co to jest to poszukaj zeszytow z podstawowki bo
    mozesz miec problem z praca jest to tez wiedza ogolna takich testow nie
    widzialem wiec moze ktos inny cos powie ciekawego ale mam nadzieje ze ci
    pomoglem naprowadzic na dobry trop jak byc lepszym

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-03-11 17:19:29
    Od: "exit" <josh11<>@wp.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widzialem wiec moze ktos inny cos powie ciekawego ale mam nadzieje ze ci
    > pomoglem naprowadzic na dobry trop jak byc lepszym

    to jest chyba juznet a nie egzamin na studia,chyba cie sie cos
    popi*******:-))bo tutaj obowiazuja inne zasady......

    PS.najwyzsza pora samemu siegnac do zeszytow......masz szanse byc
    lepszym....bo jak na razie 2+ za stylistyke.

    exit

  • 4. Data: 2006-03-11 19:45:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:duv0rp$p77$1@atlantis.news.tpi.pl exit @wp.pl> <josh11<>
    pisze:

> [...]
    > PS.najwyzsza pora samemu siegnac do zeszytow......masz szanse byc
    > lepszym....bo jak na razie 2+ za stylistyke.
    exitowi gratulujemy błyskotliwej domyślności...

    Jotte

  • 5. Data: 2006-03-11 20:24:49
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    > exitowi gratulujemy błyskotliwej domyślności...

    NTG?

    exit

  • 6. Data: 2006-03-11 21:13:36
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:duvbn9$3p0$1@atlantis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > NTG?
    Nie. TG. Vertret (z którym nb. różnię sie biegunowo w dyskusjach o świecie
    pracy) jest inteligentnym człowiekiem i post napisał w tym stylu _celowo_.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-03-11 21:22:38
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    > Nie. TG. Vertret (z którym nb. różnię sie biegunowo w dyskusjach o świecie
    > pracy) jest inteligentnym człowiekiem i post napisał w tym stylu _celowo_.

    A, przepraszam,ze nie bylem w ,,temacie,,:-))

    exit

  • 8. Data: 2006-03-11 21:59:53
    Od: Troll <t...@n...org>

    no wiec tak
    jestescie jebnieci ludzie dzieki za to ze mi niepomogliscie
    nieinteresuje mnie interpunkcja niezamierzam pisac ksiazek i w sumie
    nieinteresuje mnie co sobie myslici o mnie bo was nieznam
    jest moja sprawa jak sie wypowiadam publicznie jesli wam cos
    nieodpowiada w mojej wypowiedzi to wasz problem ja stylu pisania
    niezamierzam zmieniac
    p.s.
    czekam na bardziej powazne odpowiedz NA TEMAT

    pozdrawiam
    zboch tomasz

  • 9. Data: 2006-03-11 22:14:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

> [...]
    > jest moja sprawa jak sie wypowiadam publicznie jesli wam cos
    > nieodpowiada w mojej wypowiedzi to wasz problem ja stylu pisania
    Przesadzasz, to nie tak. Nie chodzi o to, czy grupowiczom coœ odpowiada czy
    też nie w be?kocie który z siebie wydalasz, bo nikt go nie zamierza
    odcyfrowywa?, niechlujny niedouku.
    Chodzi o to, że si? z ciebie (s?usznie) nabijaj? i to wszystko.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-03-12 00:33:24
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Troll <t...@n...org> wrote in news:duvcuo$af5$1@wulkan.npnet.org:

> [...]
    > niezamierzam zmieniac
    > p.s.
    > czekam na bardziej powazne odpowiedz NA TEMAT

    oczywiscie: masz do tego prawo; tylko, ze zostalo juz tutaj przez
    kilka osob napisane, ze wobec takiego sposobu wypowiadania sie
    zostales olany; ale oczywiscie masz do tego prawo; tak samo jak
    osoby odpowiadajace maja prawo olac Twoje pytanie - prawda?

    swoja droga: jak w tym helpdesku telefonicznym potencjalny klient
    powie Ci: "mow Pan wolniej, bo nie rozumiem gdyz ucze sie jezyka
    polskiego dopiero od kilku lat", to pewnie tez mu odpowiesz "ja
    stylu mowienia nie zamierzam zmieniac" - prawda?

    pzdrv;
    adas;